#1 af Moulin (slettet)
The Biggest loser Wii
Du læser en tråd i debat > motionMoulin (slettet)
The Biggest loser Wii
Nogen der har prøvet det spil, og fået noget ud af det, jeg har lige fået det, og leget lidt med det i nogle dage, og det skulle være de to trænere fra The biggest loser der har lagt øvelser og stemmer til.
12 år14. april 2012 kl. 17:07
bruger slettet
re: The Biggest loser Wii
Jeg har et program til wii som hedder active more workouts og det er et ok program og man kan vælge mellem forskellige workouts og blandt andet en 6 ugers udfordring, som jeg dog ikke har prøvet endnu.
Jeg har også zumba og det gode ved det, er at man ikke skal have controlleren i hånden, den er derimod spændt fast omkring hofterne og det synes jeg altså er bedre end at stå med en controller i hånden.
Jeg har ikke prøvet biggest looser, men vil da gerne høre lidt mere om det. Kan man følge sin vægt, tid osv. gennem den tid man har brugt det og hvilke muligheder er der, altså er der flere træningsmuligheder at vælge imellem?
Jeg har også zumba og det gode ved det, er at man ikke skal have controlleren i hånden, den er derimod spændt fast omkring hofterne og det synes jeg altså er bedre end at stå med en controller i hånden.
Jeg har ikke prøvet biggest looser, men vil da gerne høre lidt mere om det. Kan man følge sin vægt, tid osv. gennem den tid man har brugt det og hvilke muligheder er der, altså er der flere træningsmuligheder at vælge imellem?
12 år16. april 2012 kl. 09:10
Juliepigen20 (slettet)
re: The Biggest loser Wii
Ja, jeg har den, men jeg synes ikke rigtigt om den .. Jeg har derimod mange andre fitness work out spil til wii ..
Danser i hvert fald zumba ..
Danser i hvert fald zumba ..
12 år11. maj 2012 kl. 22:29