Mælkesyre i det ene ben.

Du læser en tråd i debat > motion

Mælkesyre i det ene ben.
Jeg er forholdsvis ny med at motionere. Begyndte for godt en måned siden. Startede ud med at gå 30 min hver dag, så 2 timer og nu 3 timer hver dag. Jeg går i rask tempo.

For 14 dage siden begyndte jeg så at få mælkesyre i det ene ben. Det kommer altid på den første tur jeg går på om morgenen. Lægmusklen eller skinnebenet bliver helt stift og varmt og gør ondt.

Jeg har prøvet at strække ud til at starte med. Har også prøvet at holde pauser undervejs, for at strække ud, og endelig har jeg prøvet at lave venepumpe øvelser, men lige meget hjælper det.

Er der nogen der har nogen gode råd til hvordan jeg slipper af med det igen ? Eller skal jeg bare forvente, at sådan er det her i starten ?

12 år4. april 2012 kl. 07:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });