Jeg er lige flyttet til Århus og har stadig en del for meget på sidebenene... Så tænkte om der evt. var nogen i Århus der vil træne sammen med mig. Det kan være en løbetur, et trænings hold eller hvad vi nu finder på ?
Jeg er 30 år - har godt og vel 10+ kg for meget. Er jobsøgende for tiden da jeg sagde mit job op i KBH for at følge kærligheden til det jyske.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg er lige flyttet til Århus og har stadig en del for meget på sidebenene... Så tænkte om der evt. var nogen i Århus der vil træne sammen med mig. Det kan være en løbetur, et trænings hold eller hvad vi nu finder på ?
Jeg er 30 år - har godt og vel 10+ kg for meget. Er jobsøgende for tiden da jeg sagde mit job op i KBH for at følge kærligheden til det jyske.