Hej alle i kære damer Jeg er en ung københavner der søger en klub hvor jeg kunne spille fodbold. Jeg gik til det i mine unge dage men har ikke det store talent så det skulle mest være for hyggens skyld. Aner dog ikke hvor i kbh der findes sådan en klub der matcher mit behov og niveau. Ønsker jo også en klub hvor fællesskabet er godt og de tager godt imod nye. Nogen forslag?
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg er en ung københavner der søger en klub hvor jeg kunne spille fodbold.
Jeg gik til det i mine unge dage men har ikke det store talent så det skulle mest være for hyggens skyld.
Aner dog ikke hvor i kbh der findes sådan en klub der matcher mit behov og niveau. Ønsker jo også en klub hvor fællesskabet er godt og de tager godt imod nye.
Nogen forslag?