motionsfaktor

Du læser en tråd i debat > motion

motionsfaktor
Hej lige meget hvor meget motion jeg dyrker har jeg endnu ikke fået en smiley ved aktivitets niveau, har i andre prøvet at få en?
12 år28. januar 2012 kl. 11:37
re: motionsfaktor
Det kommer lidt an på hvad du indtaster som motion. Hvis du har angivet i din profil en super lav generelt aktivitetsniveau, og du kun af motion indtaster 30 min til 1 time af middel-niveau motion, så når du ikke over de 1,6 på aktivitetsniveauet. En grundig rengøring, et længerevarende ophold i køkkenet med opvask og madlavning, giver også godt på motionskontoen. Så prøv ud over at indtaste den 'egentlige' motion, også at indtaste alle dine aktiviteter for dagen.
12 år28. januar 2012 kl. 13:47
mange tak for dit svar:)
12 år30. januar 2012 kl. 11:17
Husk at hvis du begynder at indtaste dagligdags gøremål som opvask, som allerede er indregnet, skal du indtaste alle 24 timer for at få et rigtigt resultat. Grundig rengøring er måske ekstra, men madlavning, opvask, tøjvask og bad er allerede indregnet.

Hvis du har tastet stillesidende arbejde (jeg har niveau 1,3) kan du indtaste at du f.eks. har valgt at stå op i 2 timer, eller at du har gået usædvanlig meget pga oprydning på lager eller lign.

Jeg har 4 timers Zumba om ugen + en løbetur på 30 - 60 minutter, jeg kan heller ikke komme op på OK niveau. Men det er desværre prisen for et stillesiddende arbejde. Det er næsten umuligt at rette op.......

Jeg har prøvet det på enkelte dage, men ikke som gennemsnit.
12 år30. januar 2012 kl. 12:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });