Pulsur

Du læser en tråd i debat > motion

Pulsur
Jeg overvejer købe mig et pulsur som også kan vise kalorieforbrændningen da jeg syntes det motivere mig mere når jeg kan se hvor meget jeg enlig forbrænder ved de forskellige ting..
Er der nogen der ved hvor man kan købe et som kan dette og som ikke koster alt for meget?
12 år14. januar 2012 kl. 19:31
re: Pulsur
nu skriver du godt nok pulsur, men tillader mig at anbefale et der ikke har pulsbælte, da jeg ikke er sikker på om det er et krav ?

Tror du kan få fx et garmin 205 (ligesom 305 bare uden puls) til 700 kr idag, den er lækker og kan holde til de fleste udfordringer (og så holder den også prisen :) )

Det er jo lidt efter behov, jeg har det selv og er glad for det, kan uploade til endomondo med det.
12 år14. januar 2012 kl. 19:45
Det vigtigeste for mig er at kunne se kalorierne jeg forbrænder og er da også sikkert skønnest vis man kun har det om håndledet.
ved du hvor henne man kan købe sådan et?
12 år14. januar 2012 kl. 20:01
oki så burde det jo leve fint op til det. Jeg købte mit i elgiganten, der var de billigt dengang. Nu kender jeg ikke lige dit køn, hvis du er kvinde er det nok lige værd at prøve det, de fleste pulsure er rimelig store, så lur lige på om det duer til din arm.. Men den er vantæt i hvert fald, så du kan bruge den til de fleste aktiviteter også svømning og nu har jeg aldrig prøvet at løbe tør, men kan vist holde strøm i 12 timers brug.. jeg har mistanke om mere men lader alligevel efter hver gang.
12 år14. januar 2012 kl. 20:07
Prøv at kig på pulsure.dk
Der har jeg lige købt mit, et polar ft4 til 498. Der følger godt nok bælte med, men jeg synes ikke det generer.
12 år16. januar 2012 kl. 13:10
er det ikke meget stort det pulsur? syntes det er svært at vudere på billeder.. og bæltet der er med har det et vis mål? man skal jo gerne være sikker på at kunne passe det.. :)
12 år30. januar 2012 kl. 08:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });