#1 af silvercocker
Vægt af hulahopring
Du læser en tråd i debat > motionsilvercocker
Vægt af hulahopring
Hulahopringen til fitnessbrug fåes i flere vægtudgaver. Samtidig skulle en tung hulahopring være lettere at holde kørende end en let en. Betyder det så at man skal starte sin hulahoptræning med den tungeste hulahopring man kan få fat i, og træne sig ned af i vægt, eller er forskellen i vægten af ringen for at styrke mavemusklerne og det derfor kræver at man avancerer opad i vægten af hulahopringen?
12 år12. januar 2012 kl. 14:18
bruger slettet
re: Vægt af hulahopring
Jeg ved ikke så meget om det men hvis den bliver for tung kan den give nogle meget kraftige blå mærker og i værste fald skade indre organer. Har en veninde som købte en og der var sådan en advarsels skrift på.
Men ellers spørg der hvor du køber den...
Føtex har sommetider en på tilbud fra levevis med 2 til3 kg så vidt jeg husker...
Men ellers spørg der hvor du køber den...
Føtex har sommetider en på tilbud fra levevis med 2 til3 kg så vidt jeg husker...
12 år12. januar 2012 kl. 15:26
silvercocker
re: Vægt af hulahopring
Jeg er godt igang med at bruge en på 1,2 kg. Efter at have kigget længselsfuldt på de forskellige netop i føtex, købte jeg mig en her i de første dage af januar. De blå mærker er ikke slemme, men nu startede jeg også op med 2 min så 4 min og nu en halvanden uge senere er jeg over 10 min. Jeg er nysgerrig om hvorvidt jeg senere skal investere i en tungere ring, eller om jeg skal til at lave kunster i et forsøg på at få samme eller større udbytte af motionsformen.
12 år12. januar 2012 kl. 15:30