Challenge på Endomondo

Du læser en tråd i debat > motion

Challenge på Endomondo
Hej allesammen! Jeg har oprettet en challenge til os madital brugere på Endomondo. Den går på at brænde flest kalorier inden 31-05-2012, og alle sportsgrene tæller med. Jeg har tænkt den som motivationsstøtte til hinanden og datoen har jeg valgt da jeg tænker at jeg nok ikke er den eneste der godt kunne tænke mig at føle mig bedre tilpas i sommertøjet i år! Alle kan være med da man jo ikke behøver at være i særlig god form for at deltage. Udfordingen hedder madital udfordringen (flest kalorier, tiltænkt brugere af madital.dk)? Jeg håber der er nogle der vil komme og være med!
12 år8. januar 2012 kl. 23:30
re: Challenge på Endomondo
God ide! Jeg er med. (derinde figurerer jeg under mit borgerlige navn: Susanne)
12 år9. januar 2012 kl. 01:53
Yay!
12 år9. januar 2012 kl. 21:10
Super ide, jeg er med :-)
12 år10. januar 2012 kl. 18:20
jeg er frisk
12 år10. januar 2012 kl. 18:43
Jamen elsker endomondo ligesom madital, så jeg er da helt klart med :=)
12 år11. januar 2012 kl. 08:40
Godt gået, vi har allerede forbrændt de første 2,7 kg fedt (i hvert fald i teorien) :=)
12 år16. januar 2012 kl. 16:44
Jeg er med :) Og så må jeg jo hellere se at komme igang med at bruge telefonen til at logge igen. Men har nu tilladt mig at skrive sidste uges træning ind manuelt - hvis jeg skal have en chance mod jer andre, går det jo ikke hvis i har alt for stort forspring ;)
12 år16. januar 2012 kl. 17:57
Super god ide! Jeg vil godt med! Men jeg ved ikke hvordan det fungerer, hvad gør jeg?
Jeg cykler og har min endomondo med, men hvad gør jeg for at kunne være med?
Mvh.
Katia
12 år17. januar 2012 kl. 09:45
KatiaK: Går ud fra at du ER oprettet inde på Endomondo :-)
Så skal du bare finde challengen.... Søg på 'madital', klik dig ind på challengen, og klik på tilmeld... Vupti :)
12 år17. januar 2012 kl. 23:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });