Fitness dance
Du læser en tråd i debat > motionbanman
re: Fitness dance
Som ny her havde jeg håbet på lidt hjælp, men ...
Når man gennemgår motionslisten, så er der et hav af muligheder men ikke en crosstrainer og zumba eller fitness dance.
men det at bage eller ligge på gulvet at lege med børnene er der.
Er der nogle der kan hjælpe mig med de her ting, det er de tre ting jeg dyrker og er lidt svært når de ikke er der.
På forhånd tak
Når man gennemgår motionslisten, så er der et hav af muligheder men ikke en crosstrainer og zumba eller fitness dance.
men det at bage eller ligge på gulvet at lege med børnene er der.
Er der nogle der kan hjælpe mig med de her ting, det er de tre ting jeg dyrker og er lidt svært når de ikke er der.
På forhånd tak
12 år4. januar 2012 kl. 23:43
silvercocker
Crosstraineren mener jeg du indtaster som ski. Om de andre skal indtastes som en form for aerobic eller som en af de hårdere danse, det tror jeg du selv skal vurdere ud fra din indsats. Der skal nok være en herinde der har erfaring med dine valgte motionsformer, så vent lidt længere på svar.
12 år5. januar 2012 kl. 11:15
Trif
Hej banman, jeg kan kun svare for crosstraineren - den og lignende maskiner indtaster jeg som skimaskine.
12 år5. januar 2012 kl. 11:24
TinaLar (slettet)
jeg ville taste dit dans ind som hård dans, går jeg med mine latin mix, zumba og dance fit timer
12 år5. januar 2012 kl. 18:51
banman
Tusind tak for jeres svar, dejligt så kan jeg bare drøne derud af :-)
12 år9. januar 2012 kl. 22:30
Har været til fitness dance for 1. gang idag men jeg kan ikke finde det herinde, det er jo en form for zumba, men hmm den synes jeg heller ikke jeg kunne finde.
På forhånd tak