#2 af STJ91 (slettet)
Motions mager i ESBJERG
Du læser en tråd i debat > motionSTJ91 (slettet)
re: Motions mager i ESBJERG
Hej!
Læste lige dit opslag, og jeg er lidt i samme situation.
Jeg er en pige på 20 år og bor nær Oksbøl.
Men du kan jo vende tilbage, hvis det har interesse :-)
Læste lige dit opslag, og jeg er lidt i samme situation.
Jeg er en pige på 20 år og bor nær Oksbøl.
Men du kan jo vende tilbage, hvis det har interesse :-)
12 år2. januar 2012 kl. 19:38
mfrich (slettet)
Hej
Jeg er rigtig glad for at høre fra dig, jeg vil lige høre om du nogen gange er i Esbjerg da jeg ikke altid mulighed for at komme til Oksbøl.
Hilsen mfrich
Jeg er rigtig glad for at høre fra dig, jeg vil lige høre om du nogen gange er i Esbjerg da jeg ikke altid mulighed for at komme til Oksbøl.
Hilsen mfrich
12 år3. januar 2012 kl. 19:02
WHT (slettet)
Jeg bor selv i Esbjerg og har et medlemsskab til fitness world, som slet slet ikke bliver brugt...
Jeg ville ønske jeg kunne komme afsted, men kan simpelthen ikke tage mig sammen...
Lige pt. er det ikke tallene på vægten jeg går efter... men da jeg er gravid, vil jeg meget gerne i bedre form og helst undgå at tage alt for meget på, da jeg er buttet i forvejen.
Jeg ville ønske jeg kunne komme afsted, men kan simpelthen ikke tage mig sammen...
Lige pt. er det ikke tallene på vægten jeg går efter... men da jeg er gravid, vil jeg meget gerne i bedre form og helst undgå at tage alt for meget på, da jeg er buttet i forvejen.
12 år8. januar 2012 kl. 21:40
mfrich (slettet)
Hej frk Esbjerg
Jeg er rigtig glad for at høre fra dig. Min arbejde arbejde på at vi for en medlems kort til fitness World, så ja jeg er meget frisk på at tage sammen der ned når jeg få min medlems kort. Men ind til vider er jeg begyndt at svømme nede i svømmestadion Danmark, jeg tinge om vi muske skulle tage en tur der hen sammen, også lige for at se om vi klinger samme. Min mail er mariefrich@hotmail.com vil du ikke gerne svare på den mail for vis det er noget, sender jeg dig min telefon nr til dig, det er lidt nærmer og aftale noget over. Forresten er min rigtige navn Marie
Jeg er rigtig glad for at høre fra dig. Min arbejde arbejde på at vi for en medlems kort til fitness World, så ja jeg er meget frisk på at tage sammen der ned når jeg få min medlems kort. Men ind til vider er jeg begyndt at svømme nede i svømmestadion Danmark, jeg tinge om vi muske skulle tage en tur der hen sammen, også lige for at se om vi klinger samme. Min mail er mariefrich@hotmail.com vil du ikke gerne svare på den mail for vis det er noget, sender jeg dig min telefon nr til dig, det er lidt nærmer og aftale noget over. Forresten er min rigtige navn Marie
12 år9. januar 2012 kl. 08:23
mfrich (slettet)
Jeg har ikke rigtig hørt fra nogen af dem der har skarven på min forum så vis der er ander der er friske er i velkomme til at skrive til mig :-)
12 år18. januar 2012 kl. 08:06
louise_dk (slettet)
Hvis det var fitness dk kunne jeg godt have været fristet
Men vil foreslå dig at overveje zumba, evtt tag en prøvetime hos vjs dans, koster 50 kr. Jeg tager alene derhen når jeg skal til træning, kan man også sagtens, ser også ud til at mange af de andre ikke kender hinanden fra andre steder.
Men vil foreslå dig at overveje zumba, evtt tag en prøvetime hos vjs dans, koster 50 kr. Jeg tager alene derhen når jeg skal til træning, kan man også sagtens, ser også ud til at mange af de andre ikke kender hinanden fra andre steder.
12 år29. januar 2012 kl. 10:30
Jeg er en pige på 25 der søger en MotionsParter i ESBJERG, Jeg er åben for forslag til vilken motion vi skal dyrke sammen. Jeg er nybegynder og det er vigtige for mig at man også kan havde det sjovt under tæningen.