Hæ - at have mål i "de 3 store" er sq i orden og ikke hvad jeg forventede at se på dette site. Respekt!!!
Jeg ville egentlig gerne have set hvad du er for en starut, men kunne ikke finde din profil. Har du ingen eller forsvandt du i mængden? Det er også lidt irriterende at de ikke står i alfabetisk orden, faktisk.
For første gang i mange år, aner jeg ikke hvad jeg vil.
Jeg cykler stadigvæk alt for langsomt efter jeg blev kørt ned selvom det nu er over 4 måneder siden jeg genoptog træningen. Jeg har nu købt mig til trænerbistand i håbet om at komme tilbage til mit gamle niveau. Og gerne videre.
Lykkes det, så skal der trænes max igennem på den front. Dertil lidt supplerede styrketræning af stængerne mens overkroppen gerne skulle downsizes for at reducere min vægt.
Lykkes det ikke, smider jeg nok cyklerne i havnen og kaster mig over styrketræningen som i gamle dage. Dertil en del spinning, så. Hvis mine arbejdstider kan forenes med en vikarstilling som instruktør, så kunne jeg godt tænke mig at prøve det.
Men deciderede mål må vente til jeg ved om træneren kan banke nogle watt i mig eller ej.
#2 af gtfh (slettet)
Så er vi trådt inde i det nye år, også var det jeg tænkte.. hvad er dit nytårsfortsæt på motions siden?
det kunne være lidt sjovt at høre. realistiske, som urealistiske? og hvordan har I tænkt jer at holde det?
Jeg kan selv starte, hvis er..
Mit nytårs fortsæt angående motion for 2012 er;
spinning 2-3 gange om ugen.
dødløfte 150 kg.
squat 100 kg.
bænk 60 kg.
deruodver vil jeg gerne blive bedre til at tage cyklen til og fra ting. smiler.
men hvad med dig?