Nytårs fortsæt

Du læser en tråd i debat > motion

Nytårs fortsæt
Hej folkens!
Så er vi trådt inde i det nye år, også var det jeg tænkte.. hvad er dit nytårsfortsæt på motions siden?
det kunne være lidt sjovt at høre. realistiske, som urealistiske? og hvordan har I tænkt jer at holde det?

Jeg kan selv starte, hvis er..
Mit nytårs fortsæt angående motion for 2012 er;
spinning 2-3 gange om ugen.
dødløfte 150 kg.
squat 100 kg.
bænk 60 kg.
deruodver vil jeg gerne blive bedre til at tage cyklen til og fra ting. smiler.
men hvad med dig?
12 år2. januar 2012 kl. 17:26
re: Nytårs fortsæt
Hæ - at have mål i "de 3 store" er sq i orden og ikke hvad jeg forventede at se på dette site. Respekt!!!
Jeg ville egentlig gerne have set hvad du er for en starut, men kunne ikke finde din profil. Har du ingen eller forsvandt du i mængden? Det er også lidt irriterende at de ikke står i alfabetisk orden, faktisk.

For første gang i mange år, aner jeg ikke hvad jeg vil.

Jeg cykler stadigvæk alt for langsomt efter jeg blev kørt ned selvom det nu er over 4 måneder siden jeg genoptog træningen. Jeg har nu købt mig til trænerbistand i håbet om at komme tilbage til mit gamle niveau. Og gerne videre.

Lykkes det, så skal der trænes max igennem på den front. Dertil lidt supplerede styrketræning af stængerne mens overkroppen gerne skulle downsizes for at reducere min vægt.

Lykkes det ikke, smider jeg nok cyklerne i havnen og kaster mig over styrketræningen som i gamle dage. Dertil en del spinning, så. Hvis mine arbejdstider kan forenes med en vikarstilling som instruktør, så kunne jeg godt tænke mig at prøve det.

Men deciderede mål må vente til jeg ved om træneren kan banke nogle watt i mig eller ej.
12 år2. januar 2012 kl. 21:42
Jeg har ikke nogle nytårsforsæt - men mine gamle planer som jeg har tænkt mig at fortsætte med. Det var at løbe hver anden dag, og langsomt komme op på en længere distance - kunne da være fedt at nå op på 10 km på et tidspunkt (lige nu løber jeg 2 km). Derudover vil jeg gerne styrketræne mindst to gange om ugen - det er dog på standby nu, fordi jeg lavede noget dumt da jeg trænede lige inden jul - muligvis en fiber - men skal snart træne underkrop igen, da jeg godt tror jeg kan det.
Og så vil jeg gerne gå/cykle en del i hverdagene (lige nu hedder det gå - da jeg ikke har en cykel). Men nytårsforsæt har jeg aldrig gjort mig i ;)
12 år3. januar 2012 kl. 01:16
Super god tråd! :-)
Mine nytårafortsæt er:
Spinning 2-3 x om ugen
Body pump 2 x om ugen (styrketræning på hold)

Det skulle gerne stramme mig lidt op;-)
12 år3. januar 2012 kl. 09:57
Nytårsforsæt 2012: at gå fra middel til højt kondital, mit kondital skal være minimum 38.
det er nu 34.
12 år3. januar 2012 kl. 14:49
Om jeg ingen profil har? den er privat, hvis det er det du mener (; Men kan da oplyse jeg er en 20 årig pige, 50-52 kg, med en svaghed for styrketræning.
jeg bruger så siden herinde, til at holde lidt styr på mit madindtag og fordelingen, plus jeg gerne vil have sænket min fedtprocent. - eller til sommer, men ..
nok om mig.

Super fedt at høre om jer alle!
gtfh - åh, du skal nok komme på toppen igen! mit indtryk af dig er, at du har en vilje der siger spar fem, på den konto. men spændende at høre, hvordan det ender ud med.

biologi c - feeedt! hvis di kæmper for, skla du nok nå det. hvordan har du tænkt dig at gribe det an? løbe/cykler du, eller?

12 år3. januar 2012 kl. 18:23
tak
jeg løber 4 min HIIT 5dage om ugen + går 30minutter.
12 år4. januar 2012 kl. 07:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });