#2 af fraadern (slettet)
Halv marathon
Du læser en tråd i debat > motionfraadern (slettet)
re: Halv marathon
Sejt, god fornøjelse med det! Hvor langt er sådan et halvmarathon? Håber du vil opdatere fremgangen her, så vi kan følge dig ;)
12 år27. november 2011 kl. 13:36
biologi c
god tur til berlin og god træning.
Jeg håber du forbliver skadefri og får en god træner.
Jeg håber du forbliver skadefri og får en god træner.
12 år27. november 2011 kl. 16:04
nusermor (slettet)
Det er også min drøm at gennemføre nogle halv og hele marathons men gider ikke rejse land og rige rundt. Jeg kan efterhånden løbe 15km på under halvanden time men er efter et vægttab på 32kg ikke overvægtig mere.
Shelle: Ønsker dig al mulig held og lykke med dine projekter.
Shelle: Ønsker dig al mulig held og lykke med dine projekter.
12 år27. november 2011 kl. 17:19
Wolfgirl (slettet)
SEJT!
Jeg har løbet halvmarathon 2 gange(dog ikke ved et off. løb, bare min egen hjemmestrikkede rute alene)..
Men det er over et år siden og løbeformen er lidt skrantende i forhold til dengang da jeg har trænet mere hasstighed end distance og ikke rigtig løbet over 10km i lang tid.. Og har haft skinnebensproblemer.. men her i julen skal jeg til playitas hvor jeg bliver nødt til at prøve kræfter med en halvmarathonrute... Kommer self til at gå noget af vejen men jeg skal bare gennemføre.. :)
Held og lykke i Berlin, du kan godt klare det!! Du er for sej!!
Jeg har løbet halvmarathon 2 gange(dog ikke ved et off. løb, bare min egen hjemmestrikkede rute alene)..
Men det er over et år siden og løbeformen er lidt skrantende i forhold til dengang da jeg har trænet mere hasstighed end distance og ikke rigtig løbet over 10km i lang tid.. Og har haft skinnebensproblemer.. men her i julen skal jeg til playitas hvor jeg bliver nødt til at prøve kræfter med en halvmarathonrute... Kommer self til at gå noget af vejen men jeg skal bare gennemføre.. :)
Held og lykke i Berlin, du kan godt klare det!! Du er for sej!!
12 år30. november 2011 kl. 19:05
shelle (slettet)
Jeg løber pt 3 gange om ugen i en løbeklub og derud over svømmer jeg en gang om ugen...Jeg har som mål at gennemføre på de 3 timer som man må...altså tage det stille og roligt og nyde ruten....
Halv marathon er 21 km...
Halv marathon er 21 km...
12 år30. november 2011 kl. 21:34
Nu har jeg besluttet at jeg vil sætte ind med et vægttab på 15 kg.
Jeg håber at Berlin kan øge motivationen når det bliver sejt....