Gode trænings dvd'er?

Du læser en tråd i debat > motion

Gode trænings dvd'er?
Ja, kender i nogle? :]
Jeg vil gerne ligge herhjemme i sengen/på underlag og lave noget motion til en dvd. Jeg har prøvet en, som hedder "Bikini klar" eller noget, men jeg synes, at den var alt for hård. Så en dvd der ikke er for hård og for ensformet, men sjov, underholdende og lidt udfordrende :]

I må meget gerne skrive, hvor man kan få dem henne!
13 år26. oktober 2011 kl. 14:22
re: Gode trænings dvd'er?
Jeg synes, at Charlotte Bircow har lavet nogle gode nogle. Synes selv, at hendes fedtforbrændings dvd'er er meget sjove. Du kan finde dem på hendes hjemmeside, som du kan finde ved at google hendes navn.
13 år27. oktober 2011 kl. 17:36
Den der bikini klar var fra hende af. Men har hun nogle, som ikke er SÅ hårde?
13 år28. oktober 2011 kl. 18:32
Hejsa

Jeg synes både iform og Charlotte Bircow har lavet nogle gode nogle.

Du kan låne trænings dvder gratis på biblioteket, som regel en mdr. Så kan du finde ud af hvorfor en du vil investerer i. Jeg skriver mig af og til op til nogle trænings dvder og så finder jeg ud af om det er nogle, jeg gerne vil købe.

Charlotte Bircow har mange mange dvd,er og der er også nogle der er mindre hårde.

Nu ved jeg ikke om det er styrketræning eller konditionstræning, du er ude efter eller begge dele. ;=)

Og det er ok, at man ikke kan følge hele programmet, når man starter ud, hvis man følger båndet så godt man kan - 3 gange om ugen, vil du hurtigt se, at du forbedre dig og kan holde til mere og mere ;=)

Men nogle helt konkrete forslag er:

Charlotte Bircow :7 x 10 min mave, ryg, balder og lår

Charlotte Bircow: Body Control

Charlotte Bircows bedste fedtforbrænding

Charlotte Bircows bedste mave som et vaskebræt

Iform: Træn hjemme med iform Flad mave og stærk ryg

Iform: Træn hjemme med iform Effektuv forbrænding

Iform: Træn hjemme med iform Fast og velformet

Alle Charlotte Bircows dvder kan man købe på nettet og iforms træningsdvd,er køber jeg igennem iform - da jeg abonnere på dette blad ;O)

Held og lykke med motions projektet, håber du finder en motionsform du bliver glad for.

Mvh
13 år14. november 2011 kl. 14:18
Tak for ideerne, dem vil jeg kigge nærmere på! :]
13 år14. november 2011 kl. 19:04
Jeg har en del af Davina McCalls motionsdvd'er, de er ganske vist på engelsk med supergode. Dem kan du købe på amazon.co.uk. Den jeg bedst kan lide hedder High Energy Five og har 5 forskellige programmer man kan mixe som man vil eller bare tage et enkelt.
12 år24. marts 2012 kl. 11:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });