#2 af bruger slettet
Hula hop ring?
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
re: Hula hop ring?
Ingen der ved noget om hula hop ringe? =o
13 år21. oktober 2011 kl. 07:16
Cloud (slettet)
Jo, jeg har også sådan en fitness hula hop ring på 1500 g.
Jeg er super glad for min - det er sjovt og træner mave, lænd og balder på en udemærket måde. På iform.dk kan du finde træningsprogrammer til sådan en tingest :) Jeg bruger nu bare min helt almindeligt, uden programmer eller andet, man kan fint se TV mens man svinger ringen :)
Husk at starte langsomt ud, ca. 2 min. ad gangen, da man godt kan blive noget øm i starten :)
Jeg er super glad for min - det er sjovt og træner mave, lænd og balder på en udemærket måde. På iform.dk kan du finde træningsprogrammer til sådan en tingest :) Jeg bruger nu bare min helt almindeligt, uden programmer eller andet, man kan fint se TV mens man svinger ringen :)
Husk at starte langsomt ud, ca. 2 min. ad gangen, da man godt kan blive noget øm i starten :)
13 år21. oktober 2011 kl. 07:38
bruger slettet
Tak for svar! :] Jeg vil glæde mig til at komme igang!
13 år21. oktober 2011 kl. 21:23
AnneBøgeskov (slettet)
Jeg har også en hula hop ring. Bruger den når jeg ser tv, og synes at nu har jeg siddet i sofaen længe nok. Jeg bruger den mest for sjov, og fordi jeg er glad for at kunne finde ud af det igen, hvilket jeg ikke har kunnet siden jeg var barn.
Om den virkelig giver noget motionsmæssigt eller styrkemæssigt aner jeg ikke, men har hørt at den skulle medvirke til at "løsne" det fedt som sidder på se indre organer, hvilket jo er det farligste.
Men den er sjov at bruge:)
Om den virkelig giver noget motionsmæssigt eller styrkemæssigt aner jeg ikke, men har hørt at den skulle medvirke til at "løsne" det fedt som sidder på se indre organer, hvilket jo er det farligste.
Men den er sjov at bruge:)
13 år22. oktober 2011 kl. 20:28
bruger slettet
re: Hula hop ring?,
Øv øv, ingen hule hop ring til mig alligevel ):
Den er for stor til mit værelse :/
Den er for stor til mit værelse :/
13 år24. oktober 2011 kl. 06:31
KarinaHadsten (slettet)
Øv Shannie - træls med pladsen, men ja den kræver lidt gulvplads når man svinger rundt. Jeg er ellers rigtig glad for min powerhoop på 1,7 kilo. Har kun haft den i en lille uge, men jeg synes man straks kan mærke at det her kommer til at virke. Det gør mega nas når man bruger den, men man spænder til gengæld også alle mavemuskler og andre muskler omkring mave/talje/hofter. Jeg glæder mig til at se resultater.
13 år31. oktober 2011 kl. 08:59
bruger slettet
Jeg er også bare vildt træt af det!!
Nu havde jeg lige glædet mig sådan :/
Du må lige holde mig opdateret med resultaterne :]
Nu havde jeg lige glædet mig sådan :/
Du må lige holde mig opdateret med resultaterne :]
13 år9. november 2011 kl. 16:56
KarinaHadsten (slettet)
Jeg er stadig glad for min hula hop ring, men er ikke kommet ind i en fast rytme med at bruge den. Jeg forsøgte en dag at tage tid, så jeg kunne være sikker på at jeg kørte lige så meget tid begge veje. Men den dårlige vej skal jeg samle op alt for mange gange, så det er bøvlet at tage tid. I stedet er jeg begyndt at tælle omgange. Så kører jeg først den ene vej og så ca lige så mange gange den anden vej og så bliver jeg ved til jeg har mindst 100 omgange til hver side. Det ville jeg gerne ind i en rytme med at gøre hver dag.
Jeg kan ikke se noget resultat af brugen endnu - kun blå mærker på hofterne ;-)
Jeg kan ikke se noget resultat af brugen endnu - kun blå mærker på hofterne ;-)
13 år14. november 2011 kl. 13:25
Og kan man få nogle træningsvideoer til den? :]