Indtastning af holdtræning

Du læser en tråd i debat > motion

Indtastning af holdtræning
Hej med jer
Det er måske et dumt spørgsmål, men er der nogen der ved hvordan jeg taster ind at jeg for eksempel har været til en times bodyflow eller bodypump?
13 år17. oktober 2011 kl. 19:46
re: Indtastning af holdtræning
Find det der passer bedst og tast det så ind for det..
Jeg kender det ikke, men så lige på YT, vil mene at pump skrives som styrketræning og flow er noget udspænding/yoga.. Ca.
Men det er dig selv der bedst ved, hvor meget du laver og hvor hårdt du vil mene, det er :)
13 år17. oktober 2011 kl. 21:45
re: Indtastning af holdtræning
Okay, fair nok, tak for svar :)
13 år18. oktober 2011 kl. 23:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });