#2 af Zui (slettet)
Motion og udeblivende vægttab??
Du læser en tråd i debat > motionZui (slettet)
re: Motion og udeblivende vægttab??
Jeg tror, det er meget individuelt. Jeg har selv haft perioder på op til 3 uger, hvor min vægt ikke har rykket sig til trods for, at jeg har gjort alt rigtigt. Men lige pludselig hopper den så nedad. Det handler bare om at holde fast, selvom det kan være svært.
13 år6. oktober 2011 kl. 16:32
calcit
ja de 3 uger er åbenbart helt normalt jeg har haft det 2 gange i denne periode og en gang for mange år siden......
13 år7. oktober 2011 kl. 16:07
AnneT (slettet)
Hej :)
Jeg har lige læst at man skal forbrænde 7-7500 kcal for at tabe 1 kg så op på jernhesten :D
tillykke med dit meget flotte vægttab!
Hilsen Anne
Jeg har lige læst at man skal forbrænde 7-7500 kcal for at tabe 1 kg så op på jernhesten :D
tillykke med dit meget flotte vægttab!
Hilsen Anne
13 år27. oktober 2011 kl. 11:35
Jeg er ny bruger herinde, så jeg skal finde ud af det hele.
Jeg bruger egentlig ikke systemet helt systematisk, mere engang imellem, så jeg får et fingerpreg om hvad der gøres rigtigt eller forkert.
Jeg indtil videre ved egen hjælp samt tre - fire ugers diætist tabt ca. 29kg.
Nu mangler der bare 30 endnu.... ihvertfald.... :/
Men men men.... nu er jeg bla. begyndt at cykle en hel del.... eller noget mere end der ellers blev gjort.
-Jeg ved godt, at man skal tage højde for muskler osv.... men ved nogen mon, hvor længe man skal give det, førend man begynder at tabe kg igen, når man nu fx ikke har motioneret på samme måde førhen???
Jeg VED, at lige netop på disse punkter er jeg nødt til at sige til mig selv, at jeg bare skal blive ved.....