Opstramning af hud

Du læser en tråd i debat > motion

Opstramning af hud
Hej.

Jeg er en pige på 16 år, som har tabt mig ca 13 kg siden Februar. jeg er tilfreds med min størrelse nu, men jeg har det problem at jeg synes jeg har "slap" hud. jeg vil gerne have opstrammet mit maveskind, og også gerne baller, og lår.

Jeg er begyndt på mave-ben bøjninger, men synes ikke der er nogen forskel?

er der nogen som kan hjælpe mig, med et par tips?:)
13 år31. august 2011 kl. 22:54
re: Opstramning af hud
Hvor længe har du gjort det? Der går jo trods alt noget tid :)
Ellers har iForm nogle guides til lidt opstramning, prøv at kig derinde :)
13 år1. september 2011 kl. 15:12
så vidt jeg ved kan hud kun opstrammes ved man går under kniven.
13 år1. september 2011 kl. 15:18
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år1. september 2011 kl. 15:23
ikke alt kan trænes væk men du er så ung.

Kroppen ændres gennem de ting vi foretager os hele livet....
13 år2. september 2011 kl. 09:32
Har selv traenet til Tracy Anderson videor hjemme, mens jeg har tabt mig og jeg har intet flab, selvom jeg har tabt indtil videre 20 kg, og mangler 5-10 (kommer lidt an paa hvordan jeg ser ud efter 5). Jeg kan faktisk bedre lide min form nu end foer (foer jeg tog paa) hvor jeg dyrkede kickbox og maskiner etc. Hendes metode giver lange slanke muskler og strammer mave og ben/baller op helt vildt. Jeg kan anbefale Post Pregnancy for maven, den er mega effektiv og Matt Workout for ben/ baller. Hun har ogsaa en god Metamorphisis serie ude og Perfect Design, men det er lidt mere omstaendigt og dyrt at starte med. Proev de to jeg naevnte, jeg lover dig de er super gode!
13 år2. september 2011 kl. 10:19
Jeg koebte mine via amazon.uk forresten.

Ud over oevelser saa husk ogsaa creme efter hvert bad, og masser det godt ind saa du hjaelper lidt med cirkulationen i huden.
13 år2. september 2011 kl. 10:21
Jeg har læst et sted at der går et år før huden har trukket sig så meget sammen som muligt efter vægttab eller graviditet og du er jo ikke så gammel så det skal nok komme.
13 år12. oktober 2011 kl. 07:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });