indtastning af motion

Du læser en tråd i debat > motion

indtastning af motion
Når man skriver sin profil skal man angive sit aktivitetsniveau og her skal man så også indtaste den moderate motion ( hvilket jeg tolker som gang, cykling, styrketræning osv) og man skal indtaste den motion der er konditionstræning hvilket jeg tolker som løb, elipse osv. Men så skal jeg vel ikke intaste det igen under motion, så har jeg jo skrevet det ind 2 steder :-s
Hvad gør i andre?

Mvh Jeanetha
13 år24. august 2011 kl. 13:01
re: indtastning af motion
Hejsa.
Jeg har valgt bare at taste mit basis aktivitetsniveau ind og så ikke taste motion ind. Det taster jeg hellere ind den dag, hvor jeg har dyrket motionen, for det kan variere fra uge til uge. Og hvis man ikke får trænet så meget, som man har angivet, så kommer man måske til at indtage for mange kcal i forhold til aktivitetsniveauet.
Bare sådan jeg gør :o)
13 år24. august 2011 kl. 13:10
re: indtastning af motion
Lyder som en god måde at gøre det på, så har man nok også et støre overblik
Det vil jeg få ændret :-) Tak krysser
13 år24. august 2011 kl. 13:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });