På barsel og hader at gå

Du læser en tråd i debat > motion

På barsel og hader at gå
Ih hvor vil jeg gerne igang med noget motion..... Er på barsel så det skal være noget hvor min lille baby kan være med da jeg udover hende har tre børn som tager tid der gør at jeg ikke lige pt har tid efter min mand er hjemme fra arbejde. Jeg er ikke særlig vild med at gå men hvad har i ellers af gode forslag til noget der kunne brænde nogle kalorier.... min daglige gåtur i Fakta giver godt nok for lidt, hi hi
13 år24. juli 2011 kl. 12:37
re: På barsel og hader at gå
SATS og FitnessDK har vist begge børnepasningsmuligheder.

Ellers er der vel mulighed for cykelture?
13 år24. juli 2011 kl. 18:31
Bare husk at alt hvad du foretager dig forbruger kalorier.....husligt afbejde oh feje, støvsuge ordne have er gode bidrag...
13 år24. juli 2011 kl. 18:46
Du kan jo købe en babyjogger, evt brugt, og løbe nogle ture hvis det er noget. Det har jeg tænkt mig når skal på barsel næste gang.
13 år26. juli 2011 kl. 05:32
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men i mit Fitness Center findes der et hold der hedder Mor/barn. Af åbenlyse årsager (har ingen børn), har jeg self aldrig været på holdet.
Men mødrene træner og har deres babyer med. Tror faktisk nogle af styrkeøvelserne involverer løft af baby, så det bliver sjovt for jer begge. Forestiller mig en slags mødregruppe med kalorieforbrænding :)
13 år28. juli 2011 kl. 21:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });