#2 af Slettet indlæg
'Sjov' træning for arme og overkrop
Du læser en tråd i debat > motionSlettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år13. juli 2011 kl. 17:00
rdrd (slettet)
re: 'Sjov' træning for arme og overkrop
Vollyball skulle være rigtig godt. Jeg hørte at en af de professionelle var tidligere elite svømning, og hun var startet med vollyball, fordi hun ikke gad lave mavebøjninger, rygløft og armhævninger, så hun manglede en måde at træne de muskelgrupper på, for at blive bedre til sin svømning. At hun så viste sig at være et vollyball talent var en tilfældighed.
13 år13. juli 2011 kl. 17:18
Ablanu
Mavedans er en mulighed, hader desværre volly, men tak ;)
Det skal helst være ting der kan laves uden at skulle bruge for mange penge, ikke rigtigt nogen, gerne.. Lidt som at gå :)
Det skal helst være ting der kan laves uden at skulle bruge for mange penge, ikke rigtigt nogen, gerne.. Lidt som at gå :)
13 år13. juli 2011 kl. 22:32
rdrd (slettet)
Er der en tarzan bane i nærheden af hvor du bor? Hvis man er nogen stykker af sted sammen er det ret sjovt at forcere sådan en.
13 år14. juli 2011 kl. 07:19
Ablanu
Nix, desværre ikke, ikke med mindre jeg vil betale en tivoli-billet for det :(
13 år14. juli 2011 kl. 10:43
Annefie
iform.dk
Man kan også købe små ringe til at træne armene med.
Hverdag vil jeg jogge/gå en halv time, hula hoppe i 4 min og sjippe i 5 min, jeg er lige startet idag igen, igen.
God fornøjelse:)
Annefie.
Man kan også købe små ringe til at træne armene med.
Hverdag vil jeg jogge/gå en halv time, hula hoppe i 4 min og sjippe i 5 min, jeg er lige startet idag igen, igen.
God fornøjelse:)
Annefie.
13 år17. juli 2011 kl. 07:58
Er der nogen herinde med nogle lidt mere kreative muligheder for at træne den øverste del af kroppen?