Powerwalk

Du læser en tråd i debat > motion

Powerwalk
Hej alle seje mennesker.
Jeg er helt ny og har snaget lidt rundt, hatte af for jer alle :)
Jeg vejer 12 kg for meget. Jeg powerwalker, da jeg ikke kan løbe uden at få ondt i ryggen. men fint med mig:) Gå 5,8 km næsten hver dag,minus fredag og lørdag. Jeg har mp3 i ørene, musik som min 15 årig søn har lagt ind ( god techno) sætter den på bland, og ved derfor ikke hvad tempo der kommer i ørene. Gå stærkt til det hurtige og moderat til det mere rolige. Det giver en fed puls. Min hund er også med, snor om livet og hun trækker til pas meget til at drive mig frem i et tempo, der vrider godt i lårene. Min vægt flytter sig ikke lige pt, men det er lige godt ,når jeg har det godt :)
13 år11. juli 2011 kl. 22:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });