trænings makker skive og omegen
Du læser en tråd i debat > motionveile
re: trænings makker skive og omegen
Jeg er fra skiveegnen, men du må skrive lidt mere om dit køn, højde og ca. løbehastighed. Hvis vi skal kunne løbe sammen ;-)
13 år11. juli 2011 kl. 21:12
Sport idioten (slettet)
Det vil jeg da gerne. Jeg er kvinde og 25 år, men da jeg ikke har løbet længe, regner jeg bestemt ikke med at kunne løbe længere end 2 km i et roligt tempo. Håber bestemt at udviklingen kommer hurtigt, da jeg pt træner styrke træning, spinning og svømning flere gange om ugen..
13 år12. juli 2011 kl. 07:33
veile
OK - synes det kunne være hyggeligt at løbe i skoven. selvom den er frygtelig "bakket"
Jeg plejer at løbe alene og synes egentlig også det er vældigt praktisk, så løber man jo bare når det lige passer og det f.eks. er opholdsvejr.
Jeg kunne dog godt tænke mig at have een at løbe i skoven med f.eks. een gang om ugen. Det må jo så kræve et fast tidspunkt hvor man løber uanset vejret. heldigvis er storm og regn aldrig så slemt inde i skoven.
Jeg løber generelt ikke vildt hurtigt - ifølge Endomondo ca. 7 min/km men ind-i-mellem dog hurtigere. Man kan ret nemt løbe 5 km i skoven hvis man starter ude langs vandet imod Marienlyst :-)
Hvad siger du til tirsdag kl. 18 ? (hvis du altså stadig har lyst ) :-)
Jeg plejer at løbe alene og synes egentlig også det er vældigt praktisk, så løber man jo bare når det lige passer og det f.eks. er opholdsvejr.
Jeg kunne dog godt tænke mig at have een at løbe i skoven med f.eks. een gang om ugen. Det må jo så kræve et fast tidspunkt hvor man løber uanset vejret. heldigvis er storm og regn aldrig så slemt inde i skoven.
Jeg løber generelt ikke vildt hurtigt - ifølge Endomondo ca. 7 min/km men ind-i-mellem dog hurtigere. Man kan ret nemt løbe 5 km i skoven hvis man starter ude langs vandet imod Marienlyst :-)
Hvad siger du til tirsdag kl. 18 ? (hvis du altså stadig har lyst ) :-)
13 år12. juli 2011 kl. 07:42
Sport idioten (slettet)
Lyder til at du er i beder form end jeg. Men det er måske okay??
13 år14. juli 2011 kl. 12:31
veile
ja det skal nok gå :-)
13 år14. juli 2011 kl. 13:46
Sport idioten (slettet)
Så er jeg da super frisk...
13 år15. juli 2011 kl. 07:33
veile
OK - jeg kan så ikke næste tirsdag. Vi er på ferie :-)
Vi kan lige snakkes ved, når jeg kommer tilbage
Vi kan lige snakkes ved, når jeg kommer tilbage
13 år15. juli 2011 kl. 07:36
Sport idioten (slettet)
bare ok. og god ferie
13 år15. juli 2011 kl. 14:32
veile
Hej - så er jeg retur igen. Med for mange feriekilo og for lidt motion - er jeg vist klar til at starte stille og roligt :-)
13 år1. august 2011 kl. 09:05
Så der for søger jeg en der er frisk på de små løbe ruter :) end til kondien kommer og vi kan løbe længer.