Styrketræning - indtastning

Du læser en tråd i debat > motion

Styrketræning - indtastning
Hvad gør I, der styrketræner på maskiner, når I indtaster motion i jeres dagbøger?
Der er vægtløftning i frivægt og i to sværhedsgrader - det kan jeg ikke rigtigt bruge.
13 år22. juni 2011 kl. 16:39
re: Styrketræning - indtastning
Jeg styrketræner som regel en time ad gangen når jeg er afsted.. Træner hele kroppen hver gang, da jeg ikke træner dagligt, og tager som oftest så mange kilo jeg kan holde til på hver maskine (3 x 12 gentagelser)..

Jeg indtaster en times "let" styrketræning. Altså den lave faktor.. Og så håber jeg på at den passer nogenlunde..
Grunden til jeg vælger den lette er at jeg hellere vil have at programmet oplyser lidt for lidt forbrændt, end lidt for meget, hvis det ikke passer helt med hvad man reelt har lavet, hvilket det nok ikke gør..

På den måde er jeg mere sikker på ikke at spise for meget og dermed kan jeg kun blive positivt overrasket :)
13 år22. juni 2011 kl. 23:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });