#2 af Pupetta (slettet)
Venter taalmodigt
Du læser en tråd i debat > motionPupetta (slettet)
re: Venter taalmodigt
Vaegten sidder stadig fast, MEN har tabt 2-3 cm paa alle mine maal, saa, det er altid noget :)
13 år17. juni 2011 kl. 13:15
CBRN (slettet)
Godt du måler cm, for der sker noget upåagtet af at man træner :).
Det er helt klart med til at holde motivationen oppe :)
Det er helt klart med til at holde motivationen oppe :)
13 år22. juni 2011 kl. 15:06
Pupetta (slettet)
Ja nemlig :D
Vaegten er lidt igang igen, mine muskler har naaet deres taerskel tror jeg. Tabte lige 6 cm om maven og 4 cm om hofterne paa 1 1/2 uge, saa det er i hvert fald effektivt!
Vaegten er lidt igang igen, mine muskler har naaet deres taerskel tror jeg. Tabte lige 6 cm om maven og 4 cm om hofterne paa 1 1/2 uge, saa det er i hvert fald effektivt!
13 år27. juni 2011 kl. 14:53
slankogglad (slettet)
Hej Pupetta
Hvordan træner du? Kunne godt bruge lidt tips og idéer til at kickstarte mit vægttab - og især hvad cm angår ;-)
Super flotte resultater - kan gætte mig til at motivationen ikke fejler noget ;-)
Hvordan træner du? Kunne godt bruge lidt tips og idéer til at kickstarte mit vægttab - og især hvad cm angår ;-)
Super flotte resultater - kan gætte mig til at motivationen ikke fejler noget ;-)
13 år4. juli 2011 kl. 21:09
Yes yes yes, jeg ved alt om at vaegten gaar op ved begyndt traening pga. ny muskelmasse, vand osv. og at jeg paa laengere sigt forbraender mere, MEN nu maa det godt vaere slut, gaa saa ned dumme vaegt hihihihi :D
/sporty spice