#2 af Jes10 (slettet)
500 meters løb - så hurtigt som muligt
Du læser en tråd i debat > motionJes10 (slettet)
re: 500 meters løb - så hurtigt som muligt
Må jeg gerne spørge om noget så?
- Savner du så nogle gange at kunne løbe en tur eller noget?
- Fordi nogle gange tænker jeg bare, at jeg virkelig hader at løbe, men alligével, så vil jeg ikke stoppe, for hvis jeg så kommer til at savne de og beslutter mig at starte igen, så er jeg jo kommet af form og så kan jeg ikke engang løbe fem minutter igen...
- Men du kunne evt kigge på Iforms programmer.
- Savner du så nogle gange at kunne løbe en tur eller noget?
- Fordi nogle gange tænker jeg bare, at jeg virkelig hader at løbe, men alligével, så vil jeg ikke stoppe, for hvis jeg så kommer til at savne de og beslutter mig at starte igen, så er jeg jo kommet af form og så kan jeg ikke engang løbe fem minutter igen...
- Men du kunne evt kigge på Iforms programmer.
13 år11. juni 2011 kl. 19:46
Ablanu
re: 500 meters løb - så hurtigt som muligt
Nej, jeg savner det ikke. Jeg har aldrig været glad for at løbe, har aldrig rigtigt løbet fast eller noget, jeg synes simpelthen det er for kedeligt..
Den eneste grund er jo, at jeg vil kunne løbe, når der er brug for det, f.eks. hvis jeg skal nå en bus.
Problemet med iForm-programmerne er jo, at de sigter efter fem km (eller (halv)maraton), og det er slet ikke det jeg vil.
Den eneste grund er jo, at jeg vil kunne løbe, når der er brug for det, f.eks. hvis jeg skal nå en bus.
Problemet med iForm-programmerne er jo, at de sigter efter fem km (eller (halv)maraton), og det er slet ikke det jeg vil.
13 år12. juni 2011 kl. 11:47
Er der en med et godt råd til hvordan jeg nemmest træner det op? Og ikke noget der kræver det vilde udstyr/en masse tid, for det er jo slet ikke det jeg vil ;)