endomondo

Du læser en tråd i debat > motion

endomondo
hej alle med tabere

nu kunne jeg se at mange af jer også bruge dette motiverende og smarte program. derfor vil jeg lige høre om nogen af jer lige kan forklare mig nærmere hvordan jeg skal aflæse tallene/betydningen af højden og elevation?????
ved godt det har noget med højden at gøre men hvad betyder det helt præcis, fx når der står:

højde -43 m/44 m
elevation 256 m op/189 m ned

op = pil op
ned = pil ned
13 år18. maj 2011 kl. 21:49
re: endomondo
Tror måske det er noget med højden over havoverfladen.. Men er ikke sikker.
13 år22. maj 2011 kl. 18:48
re: endomondo
Højde er helt sikkert over havet. Elevation burde være hvor meget du bevæger dig op og ned i løbet af en tur. Det er dog min erfaring at den er fuldstændig utilregnelige.
Da jeg løber ud til et punkt, og vender, og løber samme tur hjem, burde den være symetrisk omkring midten. Det er den overhovedet ikke. Jeg kigger aldrig på den.....
13 år30. maj 2011 kl. 11:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });