Cykle 180 km

Du læser en tråd i debat > motion

Cykle 180 km
Hej :-)
Min kæreste og jeg har snakket om at prøve at cykle fra København til Lolland. Det er ca. 180 km. Er der nogen som har erfaring med at cykle så langt? Eller bare noget viden om hvor meget man behøver at træne op til?
13 år18. maj 2011 kl. 20:52
re: Cykle 180 km
Det lyder da som et rigtig godt mål for jer begge at lave. Det kan jo evt. være en cykelferie, så den gode motion kombin
eres med afslapning og nydelse :)

Jeg cykler selv en del sammen med en kammerat (idag 50 km )......

Nu ved jeg ikke hvor god jeres form er i forvejen, eller hvor meget i cykler til dagligt. Hvis I ikke allerede cykler på arbejde, kan I jo begynde på det, og så have yderligere ture ved siden af.
Der findes rigtig mange træningsprogrammer på nettet
mener programmerne jeg har set ligger nogenlunde sådan her:
0-30 km
30-50 km
50- 120km
120- 180 eller 200km

Det første tal indikere hvor langt du allerede kan cykle nu... og det andet tal, hvor langt du ønsker at kunne cykle.

uanset om du er van til at cykle dagligt eller ej, så kræver det seriøs træning at kunne cykle en tur på 180 km..... men er jo hellere ingen der siger at sådan en tur behøves at cykles på én dag.... man kan jo have overnattende stop undervejs... :) men jeg ønsker jer alt helt og lykke med jeres mål... :)
13 år18. maj 2011 kl. 21:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });