ridebukselår??

Du læser en tråd i debat > motion

ridebukselår??
Jeg er en ret slank pige, dog er det eneste sted på kroppen som irriterer mig mine lår. Både inder - og ydrelår. Jeg er begyndt at træne, styrketræning, løb og spinning, samt at jeg har skåret ned på de tomme kulhydrater. Vil det bevirke i at disse irriterende fedtklumper på lårene vil reduceres? Jeg ved godt, at man ikke kan tabe sig et bestemt sted, men vil løb/cykling/styrketræning 3-4 gange om ugen stramme op og reducere det lidt så lårene virker lidt slankere?
13 år6. maj 2011 kl. 02:36
re: ridebukselår??
Det er ikke til at vide, så prøv.
Du kan "stramme op", eller nej for den funktion findes ikke i kroppen. Men visuelt kan vægttab og mere muskelmasse give den virkning. Men ligefrem reducere kan det desværre aldrig.

Det der giver mest muskelmasse i benene er i rækkefølge: styrketræning, spinning, løb. Spinning kan give en smule muskelmasse, især hvis du virkelig figther dig gennem de korte intervaller. Men forvent ikke de voldsomme forandringer. Ved løb er tendensen endnu mere udtalt.

Mht. styrketræning, så lad endelig være med at kaste dig over inder-yderlårsmaskinerne! Jeg ved godt at de er der dit problem ligger men det er de to mest tåbelige maskiner der findes. Se blot i linket hvor der også er forslag til gode øvelser.
(et forældet link til motion-online.dk er blevet fjernet)

Som HJÆLP til at høvle fedtet af, kan løb og cykling være rigtigt gode hjælpere med de fordele og ulemper de to motionsformer har i forhold til hinanden.
13 år8. maj 2011 kl. 13:36
Mine lår er også store i forhold til, hvad resten er mig er. Men kan sige at spinning og styrketræning faktisk har hjulpet rigtig meget. Ved godt nogle siger, man bare får større lår af spinning, men det er nu ikke sandt. Mine lår er blevet betydelig mindre, og kan endda se antydningen af en muskel derinde nu :) Men jeg ved også at jeg aldrig får helt tynde lår, da jeg ikke er bygget til det, men i det mindste er de mindre og mere veltrænede at kigge på.
13 år17. maj 2011 kl. 09:28
Jeg havde ridebukselår og en halvgravid mave som jeg tabte ved at træne med Tracy Andersons dvd'er derhjemme. Hendes øvelser strammer virkelig op som intet andet jeg har prøvet. Kan anbefale Matt dvd'en for lårene eller Meta Hipcentric hvis du vil investere mere.
13 år17. maj 2011 kl. 11:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });