Træningsplan.

Du læser en tråd i debat > motion

Træningsplan.
Hej. er der nogen der kan hjælpe mig med en træningsplan, så jeg har noget at gå ud fra. Jeg kunne godt tænke mig et program hvor man kan se hva dage man skal hvad, da jeg ved at så skal jeg gøre det(:'

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med at komme igang
13 år3. maj 2011 kl. 16:08
re: Træningsplan.
Du må lige komme med lidt at arbejde med.
Træningsmæssigt udgangspunkt.
Hvor mange om ugen vil du bruge på træning - er der mand/børn/job at tage hensyn til.
Nogle helbredsmæssige hensyn.
Hjemmetræning eller i motionscenter.
Er du på kostomlægning eller sultekur (NUPO/suppe/andet)

13 år3. maj 2011 kl. 16:12
Jamen, det skal enten være løb eller noget træning man kan lave hjemme. da jeg ikke rigtig har råd til fitness): jeg har en kæreste, men han er næsten aldrig hjemme så der er kun mig selv også mine hunde at tage hensyn til.

Jeg er ved at lave en livstilsændring, men lige her den første uge prøver jeg at tage et par NUPO shake en gang i mellem, for at få et kick start.

Jeg fejler ikke noget udover jeg er i dårlig form(:
13 år3. maj 2011 kl. 16:35
Prøv at søg på nettet, der er massere af muligheder.. Iform har bla et løbeprogram, ved jeg, det skulle vidst være ret godt (min far har trænet sig op efter det) :)
13 år3. maj 2011 kl. 17:55
det vil jeg lige prøve at tjekke ud. tak for tippet(:
13 år3. maj 2011 kl. 20:58
Du kan brænde meget energi af ved de ting du allerede har/går.
Gå længere ture med dine hunde, de bliver glade og du forbrænder mere.
Hvis i ejer enten en Playstation3 / Xbox360 / Wii kan der købes træningsprogrammer til. Vi har selv en Playstation med træningsprogram, og anvender det ofte når der ikke lige er tid til fitnesscentret.
13 år5. maj 2011 kl. 04:20
Jeg har lige købt zumba fitness til min wii. og det er bare sindsygt godt. både mega hårdt og godt
13 år5. maj 2011 kl. 11:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });