Rulleskøjter.......

Du læser en tråd i debat > motion

Rulleskøjter.......
Hej alle sammen. Er jeg den eneste der elsker at løbe på rulleskøjter når det er godt vejr? Tror det næppe..
Jeg er dog blevet meget overrasket for eftersom jeg kan læse mig frem til på nettet så forbrænder man rigtig meget ved at løbe på rulleskøjter og herinde under motion er den sat til '12'. Kan det godt passe? Synes nemlig slet ikke det er så hårdt som fels løb. Madital mener jeg forbrænder 700 kalorier på en time. Shit! Hvad siger i?
13 år27. april 2011 kl. 18:35
re: Rulleskøjter.......
700 kcal på en time er da ikke SÅ voldsomt igen. Jeg regner m ca 250 når jeg løber i 20 min. Men det kommer MEGET an på hvordan man løber. Jeg var til friday night skate i fredags og den del af ruten jeg huskede at logge på endomondo gav 538 kcal (1h15m - 10 km) i ganske roligt tempo. Men igen, det er så pokkers svært at komme med noget der bare ligner en præcis angivelse af kcal-forbrug. Vi er jo alle så forskellige!!
13 år28. april 2011 kl. 16:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });