Zumba fitness va. Zumba toning

Du læser en tråd i debat > motion

Zumba fitness va. Zumba toning
Hej alle...
nu er jeg næsten nået til det punkt, hvor jeg skal koncentrere mig mere om opstramning...
& når jeg har ferie går jeg i fitness hver anden dag, det er løb <15min. + styrketræning og crossmaskine i ca. 25-35minutter og andre små maskiner...
Men nu vil jeg gerne prøve nogen der er liidt sjovere...
Jeg vil gerne prøve Zumbaen, & så har jeg fundet hold, men hvad er forskellen på Zumba fitness og Zumba toning?
& hver eer bedst, når man skal opstrammes?
13 år24. april 2011 kl. 16:16
re: Zumba fitness va. Zumba toning
der skulle nu stå vs.
13 år24. april 2011 kl. 16:27
Når du skal opstramme skal du have en mindre fedtprocent så begge former for zumba vil jeg anbefalde. Zumba fitness er med høj puls ala dans/serier - det vil hjælpe din fedtprocent ned. Zumba toning er mere koncentreret på musklerne, vi har fx mave og ben danse og i den dur - slet ikke med så høj puls men med fokus på at spænde i kroppen. Dette hjælper til at fremtone dine muskler.

Så hop på begge hold ;)
13 år25. april 2011 kl. 19:56
Tak for svaret :D!
13 år25. april 2011 kl. 21:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });