#2 af kis (slettet)
Mountainbike
Du læser en tråd i debat > motionkis (slettet)
re: Mountainbike
Hej
Skøn cykletur idag med min veninde i 2 tim knap 20 km
i bakket terræn.
God påske til jer alle
vh kis
Skøn cykletur idag med min veninde i 2 tim knap 20 km
i bakket terræn.
God påske til jer alle
vh kis
13 år20. april 2011 kl. 15:03
M_A (slettet)
Har du et rigtig godt råd til, hvordan man kommer igang med MTB på den bedste måde?
Vil nemlig rigtig gerne igang. Har min kærestes MTB at drøne rundt på, men ved ikke, hvordan jeg skal komme igang? Har cykelkundskaber, som ja? De er ikke fantastiske xD
Vil nemlig rigtig gerne igang. Har min kærestes MTB at drøne rundt på, men ved ikke, hvordan jeg skal komme igang? Har cykelkundskaber, som ja? De er ikke fantastiske xD
13 år21. april 2011 kl. 11:37
Supermario (slettet)
Find en relativt nem rute i skoven - op på cyklen og afsted. MTB er ganske enkelt.
Tag gerne et par gode veninder med - sådan en tur giver nogle gode grin :)
Tag gerne et par gode veninder med - sådan en tur giver nogle gode grin :)
13 år25. april 2011 kl. 17:16
Jeg er en passioneret MTB kører. En MTB`er er simpelthen bare en af de fedeste måde at få motion på og så samtidig med forbrænder man en hulens masse kalorier.
Igår cyklede jeg 20 km på knap to timer. De 15 km var i skoven. Jeg forbrændte knap 1800 kalorier. Samtidig med får man masser af frisk luft og kan nyde naturen.
Risikoen for at få en skade på cykel er også langt mindre end ved løb, da det meste af ens kropsvægt jo hviler sig på saddelen og røven:)
Overvej også at investere i et puls ur. Så kan man hele tiden holde øje med puls, fart, km og kalorieforbrænding. Garmin laver nogen rigtig gode ure.