LØBEUDFORDRING PÅ ENDOMONDO! :-)

Du læser en tråd i debat > motion

LØBEUDFORDRING PÅ ENDOMONDO! :-)
Hejsa (-:
Jeg opretter nu en løbeudfordring på endomondo.com

Den hedder Løbeudfordring for Madital brugere foråret 2011

Meld jer ind, udfordringen slutter den 1. juni (:
13 år20. april 2011 kl. 01:17
re: LØBEUDFORDRING PÅ ENDOMONDO! :-)
OK - jeg har tilmeldt mig. Jeg løber ikke så langt. Jeg har et gammelt løberknæ, som jeg ikke tør at provokere, så jeg kan ikke tillade mig pludselig at løbe længere og mere, men lidt har vel også ret ;-)
13 år20. april 2011 kl. 07:33
Selvfølgelig, jeg løber heller ikke ret lang ad gangen (-: Er i gang med at træne op til 7,5 km
13 år20. april 2011 kl. 11:13
Så har jeg også tilmeldt mig.... men du kunne da godt have startet et par dage før så de sidste par dages løbetur kom med ;0)

Lige nu rækker energien vist desværre kun til sengen/sofaen og computeren + hvad der kan findes af lommetørklæder og diverse forkølelses-doping :(

Men håber at kunne nå at blive frisk og komme ud i påsken, det bliver nok ikke meget mere end 3-4 km ad gangen, men har fået rodet mig ud i 10 km kvindeløb i juni, så jeg skal vist til at trappe lidt op!!
13 år20. april 2011 kl. 20:13
Jeg vil også gerne være med.
Har just købt en HTC Incredible S, men kan simpelthen ikke finde ud af at få det program hentet.
Jeg kan godt komme ind på android marked, men når jeg vil hente apps, ja så står den fast på starter download..

Nogen her der kan hjælpe?

Knus
Michael.
13 år21. april 2011 kl. 21:39
Ved ikke om jeg kan hjælpe. Min er ikke en HTC. Jeg downloader via telefonen på adroid market det er helt vildt nemt .....

men tror ikke du kan bruge den på skibet. Den vil jo tracke skibets vej/hastighed og ikke din :-)
13 år22. april 2011 kl. 15:54
Hej michael, prøv at tjekke dine forbindelses indstillinger og om du overhovedet har forbindelse nok. Min gider underligt nok ikke hente noget hvis den er på wifi så prøv eventuelt at slå det fra hvis du er på et andet netværk og brug telefonens.
13 år22. april 2011 kl. 22:52
Fedt!! Har været på ferie så har først set denne tråd i dag, men er meldt ud og skal ud og løbe så snart jeg kommer fra arbejde :)
13 år26. april 2011 kl. 15:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });