Hej medtabere (-: Da jeg går i gymnasiet, får jeg påskeferie i morgen :D Ved at det ikke ligefrem er alle herinde, der er sturende, men jeg tænkte på om folk havde lyst til at give den en skalle med aktiviteten den kommende uge? Jeg har indtil videre 6 vagter på McDonald's, så jeg har heller ikke rigtig ferie d: Målet er at løbe hveranden dag, komme ud og spinne mindst 3 gange, lave noget styrketræning derhjemme hver anden dag og i det hele taget få mere hverdagsaktivitet ind.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Da jeg går i gymnasiet, får jeg påskeferie i morgen :D
Ved at det ikke ligefrem er alle herinde, der er sturende, men jeg tænkte på om folk havde lyst til at give den en skalle med aktiviteten den kommende uge?
Jeg har indtil videre 6 vagter på McDonald's, så jeg har heller ikke rigtig ferie d:
Målet er at løbe hveranden dag, komme ud og spinne mindst 3 gange, lave noget styrketræning derhjemme hver anden dag og i det hele taget få mere hverdagsaktivitet ind.
Er i med mig? ;D