Hej allesammen, Jeg er ved at lave bachelor projekt og skal i den forbindelse finde på et nyt brand til min opgave, målgruppen som jeg gerne vil have til at udfylde et spørgeskema er 18 -35 årige og sportstøjet er til store piger str 42-60. Jeg vil hører ad om der er nogle der vil hjælpe mig ved at udfylde mit spørgeskema, det er selvfølgelig 100% annonymt og vil kun blive brugt i forbindelse med min BA opgave.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg er ved at lave bachelor projekt og skal i den forbindelse finde på et nyt brand til min opgave, målgruppen som jeg gerne vil have til at udfylde et spørgeskema er 18 -35 årige og sportstøjet er til store piger str 42-60.
Jeg vil hører ad om der er nogle der vil hjælpe mig ved at udfylde mit spørgeskema, det er selvfølgelig 100% annonymt og vil kun blive brugt i forbindelse med min BA opgave.
Linket til spørgeskemaet kan i finde her:
askpeople.dk
På forhånd mange tak