#2 af bruger slettet
Søvn.
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
re: Søvn.
Så vidt jeg ved beregner programmet automatisk 8 timers søvn, så hvis du også selv skriver 8 timer ind, ja så kan jeg godt forstå at du kun kan indtage 11OO kalorier. Så er du jo kun vågen i 8 timer....
13 år12. april 2011 kl. 21:39
Mims91
Altså jeg skriver alt op. Den tid jeg sover, sidder, spiser m.m, sådan at alle 24 timer er udfyldt.
Det er et stort arbejde, men jeg synes det giver et mere præcist billede af, hvor meget jeg egentlig forbrænder på en hel dag. Det motiverer mig også til at gå en ekstra tur, eller noget i den stil, hvis jeg har siddet og set tv i mange timer.
Det er et stort arbejde, men jeg synes det giver et mere præcist billede af, hvor meget jeg egentlig forbrænder på en hel dag. Det motiverer mig også til at gå en ekstra tur, eller noget i den stil, hvis jeg har siddet og set tv i mange timer.
13 år12. april 2011 kl. 21:42
bruger slettet
Mens hvis du ikke udfylder alle 24 timer så bliver det til for meget søvn.
13 år12. april 2011 kl. 21:48
Need2befit (slettet)
Jeg tænkte også på, at der står 24 timer... altså at intet er beregnet med... eller?
Mims91: Hvordan kan du holde styr på det?
altså, jeg skriver kun de vigtigste... altså løb, når jeg går - men så holder jeg også je med, hvor lang tid jeg har gået. ...
Men fx. hvis jeg er på arbejde, så kan jeg ikke, fordi det er en blanding mellem gå normalt og hurtigt, bære på ting, stå, så jeg kan slet ikke holde styr på, hvor lang tid jeg har gjort hvad...
Mims91: Hvordan kan du holde styr på det?
altså, jeg skriver kun de vigtigste... altså løb, når jeg går - men så holder jeg også je med, hvor lang tid jeg har gået. ...
Men fx. hvis jeg er på arbejde, så kan jeg ikke, fordi det er en blanding mellem gå normalt og hurtigt, bære på ting, stå, så jeg kan slet ikke holde styr på, hvor lang tid jeg har gjort hvad...
13 år12. april 2011 kl. 21:53
Mims91
Jeg tror ikke at søvn er beregnet med automatisk. Men jeg har ingen belæg for det.
Jeg logger ind virkelig mange gange om dagen :-)
Men hvis jeg f.eks. er på arbejde, så vælger jeg en mellem ting af de ting jeg laver.
Jeg har mange faste vaner, hvilket også gør det lettere for mig at holde styr på hvor længe jeg gør hvad.
Jeg logger ind virkelig mange gange om dagen :-)
Men hvis jeg f.eks. er på arbejde, så vælger jeg en mellem ting af de ting jeg laver.
Jeg har mange faste vaner, hvilket også gør det lettere for mig at holde styr på hvor længe jeg gør hvad.
13 år12. april 2011 kl. 22:15
Jeg er ikke sikker på, at det her indlæg hører til under motion - håber det er ok.
Jeg ville spørge jer, om I skriver de timer i har sover i - søvn..? Eller er det allerede noget der er beregnet med?
Prøvede nemlig at gøre det, så kan ikke spise mere end ca. 1.100kcal om dagen, hvis jeg ca. sover i 8-10 timer... <- det er sjældent...
Hvad gør I?