#2 af bruger slettet
Hvordan forbrænder vi nemmest fedt ved motion?
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
re: Hvordan forbrænder vi nemmest fedt ved motion?
hmm.. linket virker ikke her hos mig?
13 år8. april 2011 kl. 11:31
mariannesm
heller ikke hos mig
13 år8. april 2011 kl. 11:32
Ablanu
Jeg fandt den ved søgning, der virkede det..
Prøv denne her i stedet: tinyurl.com
Prøv denne her i stedet: tinyurl.com
13 år8. april 2011 kl. 12:20
Svira (slettet)
Jeg fandt engang denne info et sted på nettet, kan ikke huske hvor, men det lyder i hvert fald godt:
"Når et muskelarbejde kræver 30-40 % af en persons maksimale iltoptagelse (alm. gang/lav arbejdsintensitet), vil energien stamme ligeligt fra kulhydrat og fedt - dog vil energien hovedsageligt stamme fra fedt, jo længere arbejdet varer.
Hvis der indtages blot en lille mængde kulhydrat undervejs, kan arbejde på dette niveau udføres i mange timer."
Dvs. man skal bare gå sig nogle laaange ture :D
Lidt nemmere end at gå til spinning f.eks., dog kræver lange gåture lidt mere af éns tid...
"Når et muskelarbejde kræver 30-40 % af en persons maksimale iltoptagelse (alm. gang/lav arbejdsintensitet), vil energien stamme ligeligt fra kulhydrat og fedt - dog vil energien hovedsageligt stamme fra fedt, jo længere arbejdet varer.
Hvis der indtages blot en lille mængde kulhydrat undervejs, kan arbejde på dette niveau udføres i mange timer."
Dvs. man skal bare gå sig nogle laaange ture :D
Lidt nemmere end at gå til spinning f.eks., dog kræver lange gåture lidt mere af éns tid...
13 år8. april 2011 kl. 15:20
M_A (slettet)
Hvad med noget fastende cardio, det benytter mange Bodybuildere sig ihvertfald af under cut? Men det er vidst kun let/middelhårde træningspas.
Må jeg spørge, hvorfor fokusere på det mest fedtforbrændende fremfor det mest kalorieforbrændende, hvad er fidusen i det?
Må jeg spørge, hvorfor fokusere på det mest fedtforbrændende fremfor det mest kalorieforbrændende, hvad er fidusen i det?
13 år9. april 2011 kl. 23:02
nordjyske.dk