Fedt og hårdt wii spil :)

Du læser en tråd i debat > motion

Fedt og hårdt wii spil :)
Jeg bliver altså nødt til at dele dette med jer. Jeg har alle dage været stor fan af wii'en. Nu har jeg fundet et spil, som bare gør det hele meget bedre. Det hedder "Jillian Michaels fitness ultimatum 2010". Jeg har lige trænet en times tid og man bliver altså dybt imponeret. Min mavemuskler, ben og arme klager allerede og det er de mest simple øvelser man skal lave. Men for at sige det på godt dansk... Så sparker det spil altså røv :) Kan varmt anbefale det.
13 år5. april 2011 kl. 19:43
re: Fedt og hårdt wii spil :)
Super fedt, tak for tippet! Hvor har du købt det, kan man godt få det i fona? Har nemlig ikke set det dér, men mener at have hørt et eller andet om det før..
13 år5. april 2011 kl. 22:34
Jeg har købt det på nettet på coolshop. Der var dog lidt ventetid på det, fordi det er udsolgt mange steder. Jeg har lige været ved at kigge på Fona's hjemmeside, men kan ikke umiddelbart finde det. Tror jeg gav 170 kr. for det på coolshop. Jeg tog en times træning i går og kørte to programmer igennem, som Jillian har lavet på forhånd. Jeg var simpelthen så færdig bagefter. I dag har min krop det lidt svært. Den vil helst ikke bevæge sig for meget :) Det må skyldes god træning. Synes det er et godt supplement til ens andet træning. Skulle også gerne modtage det nye Zumba spil inden weekenden. Nu skal det testes og det er så godt og sjovt, som folk siger. Men elsker min wii for så er jeg ikke afhængig af en motionscenter og der er ingen transport tid :) Jillian Michaels har medvirket i "biggest looser" Hun er deres ene træner. Når man har prøvet spillet kan man godt forstå de smider så mange kilo.
13 år6. april 2011 kl. 10:19
Jeg elsker Jillian Michaels og har fulgt med i de programmer de har sendt med hende på kanal 4. der har både været biggest looser og noget hvor hun tog ud til familier og hjalp dem. Hun er vildt sej, Jeg vil helt sikkert overveje at købe spillet, bare for at variere min træning som den er nu.
13 år6. april 2011 kl. 10:54
Det er ved at være et par dage siden jeg spillede det sidst og mine muskler er stadig ømme :) Skal helt sikkert spille det igen i eftermiddag :) Men får mit nye Zumba spil i eftermiddag, så det skal nok også prøves : ) Synes godt nok helt klart, at det er en fordel, man kan træne hjemme og ikke være afhængig af noget som helst. Så har man nok også nemmere ved at få dårlig samvittighed, når man kan se maskinen og rent faktisk få trænet. Men jeg vil give dig ret. Hun er bare super god. Hun er god til at presse folk og vise, at man kan mere end man selv regner med. Det giver sig helt sikkert også udslag i spillet. Misser man bare én øvelse, så får man skæld ud. Men man får så også ros, når man giver den gas... Men start forsigtig ud. Det kan godt være øvelserne virker simple, men de virker altså. Undgå ømme muskler ligesom mig :)
13 år7. april 2011 kl. 09:51
Vi har købt zumba på DVD, det er vi ret glade for
13 år10. april 2011 kl. 18:17
Jeg har EA Active 2.0, har haft den gamle version og opgraderede så snart den ny kom ud.

amazon.co.uk

Man kan få en EA games profil, så man kan blive medlem af grupper på nettet hvor man kan følge hinanden. Der bliver sat mål fx mht forbrænding, tid brugt og antal træninger på en uge.

Man får pokaler når man når en masse forskelligt mht forbrænding, antal gange, så man får lyst til at træne endnu mere.

Der er 2 forskellige programmer (3 og 9 uger) og 3 forskelllige sværhedsgrader (lav, medium, høj). Man bruger gummi bånd til modstand.

Er rigtig glad for mit spil. Har også fået kæresten overtalt til at bruge det.
13 år28. maj 2011 kl. 19:41
hvordan er zumba så til wii? Jeg har overvejet at købe det
13 år30. maj 2011 kl. 21:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });