#2 af Rov (slettet)
Motionscykling og løb.
Du læser en tråd i debat > motionRov (slettet)
re: Motionscykling og løb.
Du kan jo proeve dig frem, men jeg ville sige samme antal gange om ugen og ca. samme tid pr. gang som naar du loeber.
Cykling forbraender en smule mindre, og du skal huske at koere til, og ikke bare sjaske rundt paa pedalerne mens du ser fjernsyn i coma hehe.
Proev intervaller ogsaa, altsaa tag 2 min hvor du fraeser saa hurtigt du kan, tag 2 min med ekstra tung modstand, og saa 2 min med lille modstand, 2 med modstand men langsommere etc. staa op 2 min, variation er godt for konditionen og forbraendingen ogsaa. Saa skulle du nok kunne holde kondien oppe!
Cykling forbraender en smule mindre, og du skal huske at koere til, og ikke bare sjaske rundt paa pedalerne mens du ser fjernsyn i coma hehe.
Proev intervaller ogsaa, altsaa tag 2 min hvor du fraeser saa hurtigt du kan, tag 2 min med ekstra tung modstand, og saa 2 min med lille modstand, 2 med modstand men langsommere etc. staa op 2 min, variation er godt for konditionen og forbraendingen ogsaa. Saa skulle du nok kunne holde kondien oppe!
13 år21. februar 2011 kl. 10:38
Jeg er ret ny på madital, men jeg er alligevel i tvivl om noget.
Jeg løber rimelig meget. 3-5 gange om ugen i det gode snefrie vejr. Men nu er vinteren for alvor kommet til nordjylland og har været her i lang tid.
Har haft 3 måneders abonnement i motionscenteret, men det er udløbet nu.
Har tænkt på at hive en motionscykel hjem, så jeg kan cykle dagligt på den. Men hvor meget tid og km skal jeg cykle på den for at opretholde en god kondi til sneen forsvinder og jeg kan komme ud at løbe igen?
VH Kloster