#1 af hmk (slettet)
Power Hoops
Du læser en tråd i debat > motionhmk (slettet)
Power Hoops
Har indvesteret i en af disse ringe, men kan ikke rigtig finde ud af hvor meget jeg forbrænder når jeg bruger den. Er det nogen der har en ide ? Evt en ide om hvad jeg kan sammenligne med på motions listen ?
13 år9. februar 2011 kl. 22:02
barbie princess (slettet)
re: Power Hoops
Altså hvis det er en hulahop-ring med vægt så må du jo max bruge den 10-15 min om dagen... Jeg synes næsten det er så lidt at det er ligegyldigt at indtaste det. Tror max det er en faktor 2 eller 3. Men det er jo meget forskelligt om man får pulsen op, alt efter om man svinger hurtigt eller langsomt.
13 år9. februar 2011 kl. 22:40
Frandsen1987 (slettet)
Kunne meget godt tænke mig, at vide om det er en succes med sådan en power hoop jeg har nemlig også overvejet det, men kan ikke finde ud af om det er løgn og latin det de siger den kan gøre for en. Håber der er nogen der har lidt erfaringer de kan dele ud af :)
13 år10. februar 2011 kl. 09:30
bruger slettet
En af mine veninder har tabt sig ca 10 kilo og hendes foretrukne motion har været power hoops. Hun har gået på et eller andet motionshold, hvor de brugte dem og hun siger det er enomt hårdt. Om de også lavede andet ved jeg ikke.
barbie princess, hvorfor må man maks bruge dem 10-15 minutter om dagen?
barbie princess, hvorfor må man maks bruge dem 10-15 minutter om dagen?
13 år10. februar 2011 kl. 11:54
hmk (slettet)
Tak for svar
min vejer 1,4 kg og det fremgår ikke noget sted at den kun må bruges 15min når først man er trænet op til det. Det anbefales at bruge den få min i starten, mest pga ømhed og blå mærker, men det andet har jeg ikke læst noget om. Link ?
Jeg steppede langsom på min Wii med understel 1 time i går og så 20 min med ringen. Syntes da jeg fortsatte med at have en god varme, så jeg vil mene at den før et eller andet.
min vejer 1,4 kg og det fremgår ikke noget sted at den kun må bruges 15min når først man er trænet op til det. Det anbefales at bruge den få min i starten, mest pga ømhed og blå mærker, men det andet har jeg ikke læst noget om. Link ?
Jeg steppede langsom på min Wii med understel 1 time i går og så 20 min med ringen. Syntes da jeg fortsatte med at have en god varme, så jeg vil mene at den før et eller andet.
13 år10. februar 2011 kl. 14:20
ChristelP (slettet)
Jeg har lige købt en, men jeg har godt nok svært ved at få den til at blive på hofterne, den ryger ned med det samme - har I et tip til hvordan man får det igang? Jeg har prøvet med at sætte mindre og mere fart på og med mindre og større hoftebevægelser...det er virkelig frustrerende :o(
13 år11. februar 2011 kl. 17:57
viviskov
Hej, man må gerne træne længe med en power hoop. Jeg er vildt meget fan af min. Jeg bruger den ca 20 min hver dag. 10 min hver vej.
Jeg taster det ind som mavebøjninger, så det er en høj faktor!
Hvis du har problemer med at holde den opppe, så prøv at sætte et ben foran det andet, og så sving ringen til samme side som det forreste ben.
Jeg taster det ind som mavebøjninger, så det er en høj faktor!
Hvis du har problemer med at holde den opppe, så prøv at sætte et ben foran det andet, og så sving ringen til samme side som det forreste ben.
13 år12. februar 2011 kl. 20:03