At holde vægten men tabe cm..

Du læser en tråd i debat > motion

At holde vægten men tabe cm..
Hej alle. Jeg har nået min idealvægt på omkring 55 kg, plus minus et kilo alt efter tid på måneden, og jeg er vildt glad.
Nu synes jeg ikke selv, at jeg skal tabe mig flere kilo, men jeg vil stadig enormt gerne tabe nogle centimeter, især i taljen. Mine mål er nu 84-63-93, og selv om det på ingen måde er grimt, er jeg spinkelt bygget og har noget overflødigt 'flab' hist og pist, som jeg gerne vil af med. Det kender I måske :)

Nu hvor vægten er, hvor den skal være, føler jeg at jeg har overskud til at træne det væk. Mit spørgsmål er nu om nogen af jer har erfaring med det samme, og hvilken træningsmetode I har brugt til at stramme jer op mest effektivt uden at tære for meget på musklerne eller forbrænde for meget og dermed tabe jer??? Jeg har hidtil løbet 4-5 gange om ugen og styrketrænet et par gange om ugen, men jeg tror ikke, det er nok.

Så de der sidste opstrammende øvelser især omkring hoften og taljen, hvordan dælen gør man det? Jeg har hørt, at man ikke kan styrketræne sig slank, men at man "bare" får musklerne til at blive større og træde mere markeret igennem huden, passer det?

Knus fra den glade vægttaber
13 år9. februar 2011 kl. 11:00
re: At holde vægten men tabe cm..
Hej Keefo og STORT TILLYKKE med at have nået dit mål!! Det er jo super fantastisk!!

Jeg snes du skal kigge på iform.dk - der er gode råd til dig!! De har også en kost/træningsplan der hjælper netop på mavefedt...
13 år9. februar 2011 kl. 11:26
re: At holde vægten men tabe cm..
Diætist Charlotte Hartvig har skrevet en bog "Spis maven flad" prøv at låne den på biblioteket.

Der er også eksempler på folk, der ikke skal tabe sig i kg. men i cm om livet ;o)
13 år9. februar 2011 kl. 17:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });