Wii - Just Dance
Du læser en tråd i debat > motionscwicky
Wii - Just Dance
Hej Christel :)
Jeg er også helt vild med just dance, men synes ikke rigtig sangene i 2'eren er lige så gode som i 1'eren hvor der er nogen rigtig gode som er fulde af energi, bl.a. eye of the tiger og 'who let the dogs out' som mine små kusiner og fætre også finder meget underholdende at danse til, så hvis du ikke har 1'eren kan jeg klart anbefale det :)
Jeg er også helt vild med just dance, men synes ikke rigtig sangene i 2'eren er lige så gode som i 1'eren hvor der er nogen rigtig gode som er fulde af energi, bl.a. eye of the tiger og 'who let the dogs out' som mine små kusiner og fætre også finder meget underholdende at danse til, så hvis du ikke har 1'eren kan jeg klart anbefale det :)
13 år1. februar 2011 kl. 21:19
ChristelP (slettet)
re: Wii - Just Dance
Hej Scwicky
Det har jeg ikke, men den er klart på listen over ting der skal købes, jeg så også at der var 'I like to move it' på og den er min søn helt syg med :o)
Det har jeg ikke, men den er klart på listen over ting der skal købes, jeg så også at der var 'I like to move it' på og den er min søn helt syg med :o)
13 år2. februar 2011 kl. 07:52
bruger slettet
Godt tip. Min datter ønsker sig det i fødselsdagsgave, så nu vil jeg da helt klart overveje at købe det til hende. Så kan det være jeg kan få lov at prøve det også.
13 år2. februar 2011 kl. 08:35
ChristelP (slettet)
Det skulle du gøre! Jeg købte nr. 1 på cdon.com hvor det kun kostede 169 kr fremfor de 250 kr. jeg har set det til i Fona.
13 år3. februar 2011 kl. 19:16
bruger slettet
Nu har vi fået just dance og det må jeg sige. Jeg er virkelig imponeret og hold op hvor man kommer til at svede. Jeg vil virkelig anbefale just dance for det er både sjovt og hårdt og hele familien kan være med.
13 år13. marts 2011 kl. 20:53
Mims91
Når i taster ind efter at have danset, hvilken katagori vælger i så?
13 år22. marts 2011 kl. 14:24
KarinaHadsten (slettet)
Jeg ville nok vælge "Dans generel". :-)
13 år24. marts 2011 kl. 09:50
Jeg har ofte hørt at diverse wii-spil ikke er motion, og er enig når det gælder bowling, golf mv. Men men men, nu har vi købt Just Dance 2 og DET kan man ikke nægte er motion.
Jeg elsker at danse og selvom maskinen kun måler på hånden så man strengt taget kunne sidde i sofaen og gøre det, tager jeg ben og hoved og det hele med. Jeg plejer at tage 10 danse i rap og sveden hagler af mig, på samme måde som hvis jeg laver aerobic efter en dvd.
Det er rigtig sjovt, og motiverende - og ungerne elsker det også :o)