#2 af bruger slettet
Gode sange til træning?
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
13 år12. januar 2011 kl. 16:26
bruger slettet
13 år23. januar 2011 kl. 22:14
bruger slettet
13 år1. februar 2011 kl. 10:01
ChristelP (slettet)
re: Gode sange til træning?
For mig kommer det an på hvilken type træning der er tale om. Jeg synes Roxettes hurtige numre er fantastiske til løbetræning
13 år1. februar 2011 kl. 18:43
bruger slettet
re: Gode sange til træning?
youtube.com
Breaking Benjamin - I will not bow - klart en af mine favoritter til løbetræning ;) Og i øvrigt mit favoritband :D
youtube.com
Foo fighters - best of you
Fantastisk motiverende sang
youtube.com
Eminem - Till I collapse
Tempoet er måske ikke ideelt til løb, men jeg synes bare sangen i sig selv opfordrer en til ikke at give op :D
Breaking Benjamin - I will not bow - klart en af mine favoritter til løbetræning ;) Og i øvrigt mit favoritband :D
youtube.com
Foo fighters - best of you
Fantastisk motiverende sang
youtube.com
Eminem - Till I collapse
Tempoet er måske ikke ideelt til løb, men jeg synes bare sangen i sig selv opfordrer en til ikke at give op :D
13 år26. februar 2011 kl. 20:10
Ville lige høre om i har nogen gode sange, som i bruger til at træne til?
Jeg synes selv at disse to sange er virkeligt gode at træne til:
- youtube.com
- youtube.com
Synes de giver en rigtig god motivation. Specielt den første. Hvis man lytter rigtigt til teksten (specielt i omkvædet) så giver det virkelig god motivation. I den første synger hun "Baby, your a firework! Come on sho w them what your worth!" og netop denne sætning giver mig endnu mere motivation til at tabe mig! Jeg er hele mit liv blevet drillet med min overvægt og er engang blevet direkte mobbet, der var det så ikke kun pga. min overvægt. Men den sætning giver mig motivation til at nu skal jeg vise dem at jeg kan gøre det her! Og jeg er stærk nok til at kæmpe mig igennem det her!
I må meget gerne linke til nogen sange, så jeg kan høre hvilke sange i træner til eller hvilke sange der er med til at give jer motivation til at nå målet :)