Body Attack - Hvordan?

Du læser en tråd i debat > motion

Body Attack - Hvordan?
Jeg er begyndt til Body Attack, og går til det ca 3-4 gange om ugen.

Men hvordan taster jeg det ind i motion?
13 år6. januar 2011 kl. 16:01
re: Body Attack - Hvordan?
Hvad er det Body attack præcis er?
kunne du ikke finde et alternativ at taste det ind under, hvis det fx hovedsageligt er styrketræning, så tast det ind under der?
13 år7. januar 2011 kl. 09:18
Det er noget cardio puls træning..
Man hopper rundt og får pulsen helt op også sveder man som et svin.. hehe..
Tror måske jeg kan bruge aerobic funktionen..
13 år7. januar 2011 kl. 17:35
Ville helt klart tage det som aerobic - højintensitet, hvis du giver den max gas
13 år7. januar 2011 kl. 19:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });