Træningspartner, Frederiksberg?

Du læser en tråd i debat > motion

Træningspartner, Frederiksberg?
Hej alle.

Jeg søger en der har lyst til at træne sammen med mig i Fitness World på Peter Bangs Vej. Jeg bor og studerer lige ved siden af, og prisen for at træne der er helt nede på 129 kr. om måneden, hvilket er perfekt når man er på SU!

Jeg er bare vanvittig dårlig til at komme afsted alene.

Jeg vejer pt. 90 kg, men var nede på 83 kg, for blot tre-fire måneder siden, ARGH! Jeg vil meget gerne ned på ca. 75 kg, men det behøver ikke at gå hurtigt.

Hvis der er nogen der er friske på det, ville det være super :-)
14 år18. november 2010 kl. 11:50
re: Træningspartner, Frederiksberg?
Hvis bare jeg boede i DK var jeg frisk..! Det er super motiverende at have en at mødes med. Og til pris om måneden, er jeg ret sikker på, at det bliver Fitness World jeg melder mig inde i, når jeg kommer hjem til danmark
:o)
Men held og lykke med træningen og målet. !!
13 år25. november 2010 kl. 09:58
re: Træningspartner, Frederiksberg?
hej.

øv øv, hvis du boede i Gentofte/Lyngby, ville jge være frisk..
Håber du finder én!
13 år26. november 2010 kl. 16:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });