#1 af bruger slettet
4,5 kilo er væk - og jeg har moret mig uovertruffent..
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
4,5 kilo er væk - og jeg har moret mig uovertruffent..
og det er sket ved at jeg har det super duper sjovt i mit fitnesscenter....jeg går til Bodyfit, step og thai-bo, og det gør jeg 2 x 2 timer + 1 time om ugen. Det er hårdt og sjovt og de andre dage har jeg prøvet at løbe en tur med hunden, men må nok indrømme, at det har været småt med det nogen gange. Jeg kan ved at dyrke så meget motion stadig drikke min dejlig rødvin og spise en kage i ny og næ.......så jeg er rigtig glad. Mangler nu 2,5 kilo, så har jeg nået mit mål, og så skal det bare vedligeholdes..Tænk at det endelig lykkes....og at jeg samtidig har en fest, sådan skal det være. Håber I andre kan få samme gode fornemmelse.
14 år15. november 2010 kl. 10:42
pitabnu (slettet)
re: 4,5 kilo er væk - og jeg har moret mig uovertruffent..
Hej Dorthebh
Hvilket fitnesscenter går du i? -spørger bare af nysgerrighed, da jeg selv overvejer at melde mig ind i ét, men mangler et skub, hehe ;)
Indtil nu har jeg trænet hjemme, og det har fungeret rigtig godt for mig, men jeg vil gerne kombinere det med træning i fitnesscenter.
Hilsen pitabnu
Hvilket fitnesscenter går du i? -spørger bare af nysgerrighed, da jeg selv overvejer at melde mig ind i ét, men mangler et skub, hehe ;)
Indtil nu har jeg trænet hjemme, og det har fungeret rigtig godt for mig, men jeg vil gerne kombinere det med træning i fitnesscenter.
Hilsen pitabnu
14 år15. november 2010 kl. 17:17
Sannew (slettet)
Det lyder fantastisk!
14 år15. november 2010 kl. 18:36
Fru Ulla (slettet)
Super dejligt at læse dit positive og energifyldte indlæg. En opmuntring til alle os andre om at det nok skal lykkedes hvis vi hænger i.
14 år16. november 2010 kl. 11:09
bruger slettet
Fitnessworld
Hej Pitabnu - jeg bruger Fitnessworld, 1) fordi det er billigt, 2) fordi de har så mange centre rundt omkring og 3) fordi de bare er så supersøde og deres instruktører altid er glade og sætter en i højt humør. Jeg kan kun anbefale det. I dag skal jeg til Valby til en time body-fit og 1 time step-intro, og jeg glæder mig, også selv jeg først er hjemme efter kl. 20.00, men jeg har ingen små børn længere, så det gør det ikke noget. Pøj pøj til dig - jeg kan kun anbefale det.
14 år16. november 2010 kl. 11:11
bruger slettet
Tak fru Ulla - det ville da glæde mig rigtig meget. Rigtig god dag.
14 år16. november 2010 kl. 11:11