#2 af TinaR (slettet)
Fysisk aktivitetsniveau, 1.6
Du læser en tråd i debat > motionTinaR (slettet)
re: Fysisk aktivitetsniveau, 1.6
Det bliver lagt sammen med dit øvrige aktivitetsniveau - det du (måske) har tastet du normalt laver i løbet af et døgn.
Hvis du ikke har skrevet hvor meget du sover, hvor meget du løber efter bussen osv., så bliver der sat et minimum - måske det er dette du skal kigge på.
Rent motionsmæssigt har du trænet nok, men hvis du resten af dagen sidder bomstille på en stol, så er det ikke godt nok ;o)
Hilsen lægesekretæren, der kan svært ved at komme højt nok op.... øv, med stillesiddende arbejde.
Hvis du ikke har skrevet hvor meget du sover, hvor meget du løber efter bussen osv., så bliver der sat et minimum - måske det er dette du skal kigge på.
Rent motionsmæssigt har du trænet nok, men hvis du resten af dagen sidder bomstille på en stol, så er det ikke godt nok ;o)
Hilsen lægesekretæren, der kan svært ved at komme højt nok op.... øv, med stillesiddende arbejde.
14 år11. november 2010 kl. 14:57
bruger slettet
re: Fysisk aktivitetsniveau, 1.6
ARGH, det er sgu svært at være mere aktiv mens man laver opgaver foran computeren?! Selvfølgelig når man at gå en smule i løbet af dagen....men jeg nægter at skrive hver lille meter ind.. Jeg er ellers dødstolt når jeg bare når at motionere mere end 30 minutter på en dag :/
14 år16. november 2010 kl. 18:04
Det kan jeg så ikke heeeeelt forstå siden jeg har været på crosstrainer i 10 minutter, løbet i 35 minutter og styrketrænet i 20 minutter - hvordan kan det IKKE være motion nok på en dag????
Er der nogen som kan opklare dette?