MotionsParter, ESBJERG

Du læser en tråd i debat > motion

MotionsParter, ESBJERG
Jeg mangler en der kan komme med mig ud, og smide nogle kg.
jeg vil gerne svømme, løbe, og hvad man ellers kan lave hjemme på stuegulvet..
jeg skal gerne i alt, smide 16 kg.

jeg lever i Esbjerg, og vil bare gerne hurtigt muligt finde en.
Nina
14 år27. oktober 2010 kl. 12:22
re: MotionsParter, ESBJERG
Hej, den er jeg med på :-) Jeg bor også i Esbjerg. Jeg skal bare strammes lidt op og tabe ca 5 kg. Jeg er i dårlig form, så jeg håber ikke du leder efter en professionel motionspartner :-)
14 år10. november 2010 kl. 12:45
Jeg er også fra Esbjerg...
Måske man skulle finde på noget :)

Jeg skal starte i fitnesscenter snart, da jeg tror det er det der skal til for mig.
13 år1. januar 2011 kl. 11:44
Hej Frk Esbjerg

Jeg er også en pige fra Esbjerg der godt kunde bruge en MotionsParner. Jeg er frisk på lidt af vært.
Håber at høre fra dig.
12 år3. januar 2012 kl. 08:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });