#2 af bruger slettet
Fattigstuderende
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
re: Fattigstuderende
Hvis du har muligheden for at motionere foran din PC eller dit TV ville det være måske være en mulighed. Der findes gratis sider på nettet med motion.
Nu ved jeg jo ikke hvordan du har det med svømmehallen, men en tur en gang om ugen er ikke så dyr hvis du køber et ti turs kort.
Cykler du normalt eller går du du ture eller hvad er det du gør når du er ude og få frisk luft?
Nu ved jeg jo ikke hvordan du har det med svømmehallen, men en tur en gang om ugen er ikke så dyr hvis du køber et ti turs kort.
Cykler du normalt eller går du du ture eller hvad er det du gør når du er ude og få frisk luft?
14 år25. oktober 2010 kl. 20:55
bruger slettet
På denne side er der flere forskellige motionsprogrammer du kan dyrke lige foran din pc:
motion-online.dk
Den bruger jeg meget, kombineret med løbe- eller gåture. Jeg er nemlig også fattig, og har heller ikke muligheden for motions-centre :-)
motion-online.dk
Den bruger jeg meget, kombineret med løbe- eller gåture. Jeg er nemlig også fattig, og har heller ikke muligheden for motions-centre :-)
14 år26. oktober 2010 kl. 08:18
brian038 (slettet)
brug naturen....den er fri og gratis at bruge.....istedet for en vægtstang med 10 kg på.....så finde en større sten eller træstamme.....lav nogle forskellige ølveser med tingene du kan finde som svare til det du vil træne......i dag har man det der hedder crossfit i fitnesscenter, men øvelserne kan man lige så godt lave i naturen, det gælder om at finde nogle gode ting i naturen......press sig selv i godt tempo....lav intivaller på et min og hold 15 - 20 sek pause og lav igen øvelsen eller anden øvelse så du kommer hele kroppen igennem
13 år10. august 2011 kl. 22:42
Nogle der har forslag? :)