#2 af bruger slettet
firmaaftale og fitness world.
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
re: firmaaftale og fitness world.
(y) Det er et godt tip :) Tak for det :)
14 år25. oktober 2010 kl. 16:57
TinaR (slettet)
Super tip!
Tak for det - så er jeg også medlem af change ;O)
Jeg træner også i Fitnessworld og har netop mistet mine 30 kr i rabat da jeg skiftede fagforening - nu får jeg igen den rabat ;O)
Tak for det - så er jeg også medlem af change ;O)
Jeg træner også i Fitnessworld og har netop mistet mine 30 kr i rabat da jeg skiftede fagforening - nu får jeg igen den rabat ;O)
14 år29. oktober 2010 kl. 19:38
WHT (slettet)
Dejlig info :) -Tak for det....
Jeg står og skal starte i fitnesscenter sammen med min kæreste, jeg har fundet ud at at jeg kan få rabat både gennem min arbejdsplads og min fagforening (krifa)...
Vi vil jo alle gerne spare hvor vi kan... er der andre der ved hvordan man ellers kan opnå rabat i fitnessworld?
Jeg står og skal starte i fitnesscenter sammen med min kæreste, jeg har fundet ud at at jeg kan få rabat både gennem min arbejdsplads og min fagforening (krifa)...
Vi vil jo alle gerne spare hvor vi kan... er der andre der ved hvordan man ellers kan opnå rabat i fitnessworld?
13 år1. januar 2011 kl. 11:33
bruger slettet
Jeg er medlem af club change, men hvor finder jeg lige rabat/firma koden henne?
Kunne jo være rart nok at spare de ca. 30kr om måneden :)
Kunne jo være rart nok at spare de ca. 30kr om måneden :)
13 år2. januar 2011 kl. 17:35
WHT (slettet)
Jeg fandt den ved at google "change rabat fitness world"... change.com
Og der er nu blevet oprettet medlemsskab til min kæreste.
Held og lykke med det.
Og der er nu blevet oprettet medlemsskab til min kæreste.
Held og lykke med det.
13 år3. januar 2011 kl. 17:29
Fluffy82
Københavns universitet har bl.a. en aftale med fitnessworld. 175 pr måned. Man skal bare ind på intranettet og finde en kode.
13 år4. januar 2011 kl. 15:08
Har lige meldt mig ind i fitnessworld. tænkte nu var det tid til at få dyrket noget motion også.
Har tøvet lidt med det, for det er jo altså ret dyrt. og med en elevløn er det jo lidt frås ikke bare at løbe sig en tur og lign. istedet.
men så var det at jeg tænkte at det kunne da hjælpe det økonomiske lidt på vej med sådan en firmaaftale noget. men min arbejdsplads har godt nok ingen, sad og kiggede lidt på nettet og så fandt jeg at man bare kan melde sig ind i changes medlemsklub, som er helt gratis og desuden giver 30% rabat på bh'er og så kan man bruge deres firmaaftale. SMART.
så nu sparer jeg da lige 30,- om måneden plus 100,- i oprettelsen. lidt har også ret jo.
Og som et ekstra bonus bestilte jeg mig da lige en bh i størrelse 70I, for der er fyldt med store billige bh'er på siden. hvilken der som mange af jer nok ved, ikke ligefrem er i de fleste almindelige lingeriforretninger.